تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره

تجربه در مقابل تحصیلات – بازاریابی

تجربه در مقابل تحصیلات
«آرنولدندلر» یکی از کارآفرینان موفق و با سابقه است که شرکت «The Startup Business Doctor» را تاسیس کرده است. او و همکارانش به کارآفرینان تازه‌کار که کسب وکاری جدید به راه انداخته‌اند، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند به کارشان رونق بخشند.

ادامه خواندن “تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره”

استقبال سرمایه گذاران مسلمان از اوراق بهادار اسلامی – ویبره

استقبال سرمایه گذاران مسلمان از اوراق بهادار اسلامی – بازاریابی

استقبال سرمایه گذاران مسلمان از اوراق بهادار اسلامی
گذاری پیشرو (و نیز بنگاه های حقوقی) با جدیت درحال تلاش برای یافتن راه حل های سازگار با شریعت هستند.
باتوجه به اشتیاق سرمایه گذاران خاور دور و خاورمیانه برای استفاده از فرصت های سرمایه گذاری حلال، و نیاز بسیاری از مؤسسات مالی اسلامی به وثیقه سازی برای تامین نیازهای مالی، می توان اعتقاد داشت که در آینده نزدیک راه حل هایی مناسب ابداع شده و این بازارها خواسته های کلیه مشتریان خود را برآورده خواهند کرد.  

ادامه خواندن “استقبال سرمایه گذاران مسلمان از اوراق بهادار اسلامی – ویبره”

افزایش واردات؛ راه مهار تورم؟ – ویبره

افزایش واردات؛ راه مهار تورم؟ – بازاریابی

افزایش واردات؛ راه مهار تورم؟
رئیس مجلس، علی لاریجانی چهارشنبه‌ی گذشته، ۲۲ خرداد، پس از دیدار با معاون اول رئیس جمهور پرویر داودی اظهار داشت «اهتمام مجلس در کمک کردن به دولت برای رفع مشکلاتی از قبیل خشکسالی و سرمازدگی زمستان سال گذشته و تلاش برای کنترل تورم است.» برخی از نمایندگان علت رای ندادن به دو فوریت لایحه‌ی دولت را داشتن فرصت کافی برای بررسی جوانب کار عنوان کرده‌اند.

ادامه خواندن “افزایش واردات؛ راه مهار تورم؟ – ویبره”

انحراف از تولید – ویبره

انحراف از تولید – بازاریابی

انحراف از تولید
چرا بعضی از اقتصادها زیرساخت هایی را که به مراتب از تولید حمایت می کند ایجاد می کنند و توسعه می بخشند و بعضی دیگر، این چنین نمی کنند؟ و مهم تر اینکه چرا با وجود تجربیات تاریخی بعضی از اقتصادها به خوبی نهادها و زیرساخت های خود را به طور هماهنگ با آنها تطبیق داده اند در حالی که دیگران این مسیر را نرفته اند؟

ادامه خواندن “انحراف از تولید – ویبره”

بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت – ویبره

بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت – بازاریابی

بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت

برای ایجاد یک چرخه‌ی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاش‌های بازاریابی کوتاه و بلند مدت می‌شوند.تلاش‌های بازاریابی کوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی میزان فروش می‌‌شوند و به ندرت دوام می‌یابد. افزایش‌های ناگهانی فروش به طور معمول ناشی از فعالیت‌های تبلیغاتی بازاریابی و یا فروش محصولات در یک محدوده‌ی زمانی خاص است.

ادامه خواندن “بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت – ویبره”

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – ویبره

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – بازاریابی

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه CRM

شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط CRM را در سه دوره زیر خلاصه کرد:

ادامه خواندن “سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – ویبره”

بازاریابی در محیط اقتصادی بی رونق – ویبره

بازاریابی در محیط اقتصادی بی رونق – بازاریابی

بازاریابی در محیط اقتصادی بی رونق
اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یا نه، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید یا اینکه اوضاع موجود اقتصادی تا چه اندازه مستقیماً بر کسب و کارتان اثر گذاشته باشد.

ادامه خواندن “بازاریابی در محیط اقتصادی بی رونق – ویبره”

چگونه برای مراسم عروسی یک بودجه بندی مناسب داشته باشیم؟ – ویبره

چگونه برای مراسم عروسی یک بودجه بندی مناسب داشته باشیم؟ – بازاریابی

چگونه برای مراسم عروسی یک بودجه بندی مناسب داشته باشیم؟
تعیین بودجه عروسی در مدیریت هزینه ها به شما کمک می کند و باعث می شود در تصمیم گیری هایتان واقع بین باشید.

ادامه خواندن “چگونه برای مراسم عروسی یک بودجه بندی مناسب داشته باشیم؟ – ویبره”

با چند راه ساده برق مصرفی خود را کاهش دهید – ویبره

با چند راه ساده برق مصرفی خود را کاهش دهید – بازاریابی

با چند راه ساده برق مصرفی خود را کاهش دهید
این سوال امروزه دغدغه خیلی‌ها شده است: چگونه می‌شود در مصرف برق صرفه جویی کرد؟ در این نوشته سعی می‌شود جواب‌هایی عملی و ساده به این پرسش داده شود. البته باید کمی به خود زحمت داد و عادت‌های غلط را کنار گذاشت و آن‌ها را اصلاح کرد اما در عوض می‌توان مقداری پول صرفه جویی کرد و همچنین به فکر محیط زیست نیز بود.

ادامه خواندن “با چند راه ساده برق مصرفی خود را کاهش دهید – ویبره”

چگونه دخل و خرجمان را باهم جور کنیم ؟ – ویبره

چگونه دخل و خرجمان را باهم جور کنیم ؟ – بازاریابی

چگونه دخل و خرجمان را باهم جور کنیم ؟
امروزه مساله پول و مشکلات مالی، یکی از عوامل مهم در زندگی می باشد که به راحتی نمی توان از کنار این مسئله رد شد. داشتن یا نداشتن پول می‏تواند علت بسیاری از استرس‏ها و نگرانی‏ها به شمار آید.

ادامه خواندن “چگونه دخل و خرجمان را باهم جور کنیم ؟ – ویبره”

چگونه سهام برتر را بشناسیم؟ – ویبره

چگونه سهام برتر را بشناسیم؟ – بازاریابی

چگونه سهام برتر را بشناسیم؟
سرمایه‌گذاری در بازار سهام نیازمند یک استراتژی مناسب بر اساس میزان سرمایه، مدت زمان سرمایه‌گذاری، بازده مورد انتظار و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار است. بر این اساس، اولین گام در سرمایه‌گذاری، شناسایی سهام شرکت‌ها با استفاده از روش‌های حرفه‌ای تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی است.

ادامه خواندن “چگونه سهام برتر را بشناسیم؟ – ویبره”

پول توجیبی، وسیله اذیت یا تربیت بچه ها ؟! – ویبره

پول توجیبی، وسیله اذیت یا تربیت بچه ها ؟! – بازاریابی

پول توجیبی، وسیله اذیت یا تربیت بچه ها ؟!
پول تو جیبی بچه‌ها، از مواردی است که اغلب در خانواده مشکل‌آفرین می‌شود.
 

ادامه خواندن “پول توجیبی، وسیله اذیت یا تربیت بچه ها ؟! – ویبره”

استراتژی ها و تاکتیک های مدرن در تجارت – ویبره

استراتژی ها و تاکتیک های مدرن در تجارت – بازاریابی

استراتژی ها و تاکتیک های مدرن در تجارت
تاکتیک های جدید تجارت اغلب بر ایجاد برندها و محصولات بین المللی تاکید دارد، اما قبل از ایجاد هر محصول، ارزیابی تقاضای بالقوه در سراسر دنیا اهمیت بسیار زیادی دارد. بااینکه کمپانی ها و شرکت های بسیاری این جنبه را در تولید یک برند یا محصول جدید در نظر می گیرند اما برخی از شرکت فقط بر کسب تحسین و استقبال جهانی و شناخته شدن در سراسر دنیا متمرکز می شوند. و نتیجه چیزی نخواهد بود جز ناامید شدن مشتری و فروش ناامیدکننده.

ادامه خواندن “استراتژی ها و تاکتیک های مدرن در تجارت – ویبره”

ترموستات درآمدتان را تنظیم کنید! – ویبره

ترموستات درآمدتان را تنظیم کنید! – بازاریابی

ترموستات درآمدتان را تنظیم کنید!
در این نوشتار می‌خواهیم به چند نکته‌ی ظریف درباره‌ی اصول کسب ثروت اشاره کنیم و به دلیل این‌که این اصول، بیش‌تر در ذهن افراد شکل‌می‌گیرد، باید برای معماری طرح ثروت در ذهن خود، ضمن ‌آگاهی بر احساس، اهداف از پیش تعیین‌شده‌ی آن‌را نیز بازسازی کنیم.

ادامه خواندن “ترموستات درآمدتان را تنظیم کنید! – ویبره”

راهنما و آموزش پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و آنلاین ! – ویبره

راهنما و آموزش پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و آنلاین ! – بازاریابی

راهنما و آموزش پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و آنلاین !
با توجه به گسترش بانکداری الکترونیکی , این روزها شاهد استقبال مردم از این روش ها هستیم . تصمیم گرفتیم در این پست آموزش پرداخت قبوض شامل قبض گاز , برق , تلفن , موبایل , جریمه های رانندگی و … به صورت آنلاین و الکترونیکی در اختیار شما قرار دهیم .

ادامه خواندن “راهنما و آموزش پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی و آنلاین ! – ویبره”

رموز موفقیت ایمیل‌های بازاریابی – ویبره

رموز موفقیت ایمیل‌های بازاریابی – بازاریابی

رموز موفقیت ایمیل‌های بازاریابی
یکی از کارآمدترین و کم‌خرج‌ترین ابزارهای بازاریابی، فرستادن ایمیل برای مشتریان بالقوه و مشتریان کنونی است. تعداد کمی از ابزارها و مجاری بازاریابی، اینچنین ارزان و پاسخگو هستند.

ادامه خواندن “رموز موفقیت ایمیل‌های بازاریابی – ویبره”