تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره

تجربه در مقابل تحصیلات – بازاریابی

تجربه در مقابل تحصیلات
«آرنولدندلر» یکی از کارآفرینان موفق و با سابقه است که شرکت «The Startup Business Doctor» را تاسیس کرده است. او و همکارانش به کارآفرینان تازه‌کار که کسب وکاری جدید به راه انداخته‌اند، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند به کارشان رونق بخشند.

ادامه خواندن “تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره”

برنامه ریزی چیست؟ – ویبره

برنامه ریزی چیست؟ – بازاریابی

برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی چیست؟ چرا اهمیّت دارد؟ اصول آن کدامند؟ لوازم آن چیست؟
 یکی از تفاوت‏های اساسی میان انسان و حیوان این است که حیوان فقط در زمان حال زندگی میکند و انسان در سه زمان: گذشته، حال و آینده. گذشته محمل تجارب است، حال منزلگاه تصمیم‏گیری است، و آینده سکوی رشد و ارتقاء.

ادامه خواندن “برنامه ریزی چیست؟ – ویبره”

مختصری از تاریخچه آمار در ایران – ویبره

مختصری از تاریخچه آمار در ایران – بازاریابی

مختصری از تاریخچه آمار در ایران
جمع آوری آمار و اطلاعات را می توان به زمان پیدایش اولین تمدنهای بشری نسبت داد، زیرا کلیه حکومتها و تمدنهای گذشته برای آگاهی از توان نظامی گری و میزان مالیات قابل وصول، مجبور به انجام آمارگیری و سرشماری از نفوس و کشاورزی خود هر چند به صورت ابتدایی بودند.

ادامه خواندن “مختصری از تاریخچه آمار در ایران – ویبره”

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی – ویبره

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی – بازاریابی

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی نظام بانکداری اسلامی در ایران اسلامی تدوین شود
 حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید،در دیدار محمودرضا خاوری مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک ملی ایران، اظهار داشت:

ادامه خواندن “آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی – ویبره”

وجدان کاری – ویبره

وجدان کاری – بازاریابی

وجدان کاری
● مقدمه
چندی است اصطلاح وجدان کاری به فرهنگ اداری کشور راه یافته و مورد توجه مدیران ارشد قرار گرفته است. اما تا به حال گام‌های اساسی در جهت شناسایی و اعمال حاکمیت وجدان کاری در جامعه برداشته نشده است.

ادامه خواندن “وجدان کاری – ویبره”

می‌خواهم کارآفرین شوم – ویبره

می‌خواهم کارآفرین شوم – بازاریابی

می‌خواهم کارآفرین شوم
از خیلی وقت پیش احساساتی درونم را به چالش وا داشته است. وضعیت موجود را رضایت‌بخش نمی‌بینم و مدام این فکر مرا به این امر وا می‌دارد که تغییراتی در کارم ایجاد کنم. احساس می‌کنم نیرویی در وجودم است که می‌توانم تحولاتی جدی در شغلم ایجاد کنم و در نتیجه خودم دست به کاری بزنم که دلخواهم است.

ادامه خواندن “می‌خواهم کارآفرین شوم – ویبره”

مرزهای کسب و کار – ویبره

مرزهای کسب و کار – بازاریابی

مرزهای کسب و کار
برقراری مرزهایی شفاف و واضح بین کارکنان، اعضای خانواده، پدر و مادر و خواهر و برادر مسیر تصمیم گیری صحیح و حرفه ای ما را هموار و آسان می کند. رابرت فورًست شاعر امریکایی می گوید؛ «پرچین های نیکو، همسایگان خوب را در پی دارد.»

ادامه خواندن “مرزهای کسب و کار – ویبره”

بهره وری یعنی مفید کار کنیم نه زیاد – ویبره

بهره وری یعنی مفید کار کنیم نه زیاد – بازاریابی

بهره وری یعنی مفید کار کنیم نه زیاد
فکر می کنید چند دقیقه از یک ساعت کاری به طور کامل تمرکز دارید؟ ممکن است این امر شما را متعجب کند که این زمان چقدر کم است. بیشتر افراد این توصیه را شنیده اند که باید هوشمندانه تر کار کنند و نه زیادتر ولی تعداد کمی واقعاً از این توصیه پیروی می کنند.

ادامه خواندن “بهره وری یعنی مفید کار کنیم نه زیاد – ویبره”

مدیریت بر نام تجاری – ویبره

مدیریت بر نام تجاری – بازاریابی

مدیریت بر نام تجاری
شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان، قابلیت و توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری (BRAND) است.

ادامه خواندن “مدیریت بر نام تجاری – ویبره”

کار در شرایط استاندارد – ویبره

کار در شرایط استاندارد – بازاریابی

کار در شرایط استاندارد
امروزه لفظ واژه استاندارد فقط به تولیدات کارخانه ای منحصر نمی شود بلکه شامل همه مواردی است که مستقیم یا غیرمستقیم به زندگی ما مربوط است.

ادامه خواندن “کار در شرایط استاندارد – ویبره”

عوامل موثر در تقویت وجدان کاری – ویبره

عوامل موثر در تقویت وجدان کاری – بازاریابی

عوامل موثر در تقویت وجدان کاری
● مقدمه
وجدان عبارت است از استعدادی که به تشخیص نیک و بد پرداخته و برای امور ارزش قائل است، نیک و بد را از هم فرق گذاشته و برای ما نوعی الزام عملی ایجاد می‌کند. مجموعه عواملی که در فرد سازمانی نظام ارزشی به وجود می‌آورد.

ادامه خواندن “عوامل موثر در تقویت وجدان کاری – ویبره”

شش فن از فنون توسعه شغلی – ویبره

شش فن از فنون توسعه شغلی – بازاریابی

شش فن از فنون توسعه شغلی
زمانی که در حرفه تان آموزشهای لازم را دیدید، به منظور یاری رساندن به سازمان و رسیدن به مقام ارشدیت، ممکن است نگاهی به سوی نردبان ترقی استرس زای سازمانی که در آن مشغول به کار هستید، داشته باشید، نه بیشتر.

ادامه خواندن “شش فن از فنون توسعه شغلی – ویبره”

روشهای رفع کشمکشها و منازعات در محل کار – ویبره

روشهای رفع کشمکشها و منازعات در محل کار – بازاریابی

روشهای رفع کشمکشها و منازعات در محل کار
چند روز پیـش یـکی از دوستـانم با من تماس گرفت و گفت که با یکی از همکاران خانمش دچـار درگیـری و مشاجره ی لـفظی شـده و در حال حاضر با هم صحبت نـمی کـنند. این دو نفر برای مدت ها بود که با هم کار میکردند، اما از زمانی که با هم جر و بـحث کـرده بـودند، خانم دائماً رای مخافف او مـی داد و هـر مـوقع حـرفی می زد در مـقابل او جبهه گیری کرده و نظری درست در نقطه ی مقابل نظر او را بیان میکرد.

ادامه خواندن “روشهای رفع کشمکشها و منازعات در محل کار – ویبره”

راز ماندگاری؛ به مشتری لبخند بزن – ویبره

راز ماندگاری؛ به مشتری لبخند بزن – بازاریابی

راز ماندگاری؛ به مشتری لبخند بزن
لطفا دست نگهدارید – پیش از پیش‌داوری نخست پرده اول و دوم را بخوانید.

راز ماندگاری؛ به مشتری لبخند بزن

ادامه خواندن “راز ماندگاری؛ به مشتری لبخند بزن – ویبره”

چند نکته طلائی که هنگام مصاحبه شغلی – ویبره

چند نکته طلائی که هنگام مصاحبه شغلی – بازاریابی

چند نکته طلائی که هنگام مصاحبه شغلی
یکی از راه‌هائی که امروزه برای گزینش افراد جهت احراز مشاغل مختلف از آن استفاده می‌شود، مصاحبه است. در واقع می‌توان گفت مصاحبه چالشی است که برخی جوانان در مسیر انتخاب شغل مورد علاقه با آن مواجه هستند.

ادامه خواندن “چند نکته طلائی که هنگام مصاحبه شغلی – ویبره”

چرا استرس شغلی دیگران می‌تواند کار شما را تحت تاثیر قرار دهد – ویبره

چرا استرس شغلی دیگران می‌تواند کار شما را تحت تاثیر قرار دهد – بازاریابی

چرا استرس شغلی دیگران می‌تواند کار شما را تحت تاثیر قرار دهد
آیا این موضوع که اکثر ما صبح روزهای کاری دلمان نمی‌خواهد که در سر کار حاضر شویم. تعجب‌آور است؟ در طول دهه‌ی گذشته کیفیت زندگی کاری ما به طور چشمگیری دچار نزول شده است- ما در قبال کار زیاد، حق‌الزحمه‌ی کمی دریافت می‌کنیم.

ادامه خواندن “چرا استرس شغلی دیگران می‌تواند کار شما را تحت تاثیر قرار دهد – ویبره”