تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره

تجربه در مقابل تحصیلات – بازاریابی

تجربه در مقابل تحصیلات
«آرنولدندلر» یکی از کارآفرینان موفق و با سابقه است که شرکت «The Startup Business Doctor» را تاسیس کرده است. او و همکارانش به کارآفرینان تازه‌کار که کسب وکاری جدید به راه انداخته‌اند، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند به کارشان رونق بخشند.

ادامه خواندن “تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره”

مهندسی مجدد – ویبره

مهندسی مجدد – بازاریابی

مهندسی مجدد
نوآوری و تغییر در محصولات و خدمات جوامع صنعتی چنان شتابی گرفته است که قدرت انتخاب و خرید بسیاری محصولات وخدمات را از مشتریان گرفته است، به گونه ای که نو بودن بسیاری از کالاها بیش از چند ماه دوام ندارد.

ادامه خواندن “مهندسی مجدد – ویبره”

مراحل صادرات کالا در ایران – ویبره

مراحل صادرات کالا در ایران – بازاریابی

مراحل صادرات کالا در ایران
مرحله اول: تکمیل شرایط شخص یا شرکت صادرکننده برای صادرات. در ابتدای اقدام به صادرات شخص می‌بایست سه شرط زیر را داشته باشد: داشتن کارت بازرگانی معتبر، نداشتن پیمان ارزی معوق، دارا بودن حساب جاری یا قرض‌الحسنه نزد بانک محل مراجعه

ادامه خواندن “مراحل صادرات کالا در ایران – ویبره”

اولین بانکها به چه منظور ایجاد شدند؟ – ویبره

اولین بانکها به چه منظور ایجاد شدند؟ – بازاریابی

اولین بانکها به چه منظور ایجاد شدند؟
در قرون وسطی صرافان ایتالیایی کار خود را در خیابان روی نیمکت های کوچک و بزرگ انجام می دادند که در زبان ایتالیایی به این نیکمت ها « پانکو» می گفتند. کلمه بانک از این لفظ گرفته شده است.

ادامه خواندن “اولین بانکها به چه منظور ایجاد شدند؟ – ویبره”

هر کسی را بهر کاری ساختند – ویبره

هر کسی را بهر کاری ساختند – بازاریابی

هر کسی را بهر کاری ساختند
مولوی شاعر اندیشمند ما میفرماید:
هر کسی را بهر کاری ساختند مهر آن را در دلش انداختند
هر فردی برای شغلی متناسب با ویژگیهای ذاتی و فردی اش ساخته شده است و شاغل شدن در مشاغل نادرست و غیر منطبق با استعداد و توانایی، عوارض و پیامدهای ویژه ای را به همراه دارد.

ادامه خواندن “هر کسی را بهر کاری ساختند – ویبره”

نقش شخصیت فردی بر کار و محیط شغل – ویبره

نقش شخصیت فردی بر کار و محیط شغل – بازاریابی

نقش شخصیت فردی بر کار و محیط شغل
● آگاهی از ذهنیات فردی
آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که برخی از همکارانتان سبب ایجاد عصبانیت در شما می شوند؟ به نظر می رسد که طول موج آنها با شما یکی نیست.

ادامه خواندن “نقش شخصیت فردی بر کار و محیط شغل – ویبره”

مسیر شغلی خود را انتخاب کنید – ویبره

مسیر شغلی خود را انتخاب کنید – بازاریابی

مسیر شغلی خود را انتخاب کنید
شناخت مهارتهای قابل انتقال یک قدم اساسی در برنامه‌ریزی شغلی است. مقاله حاضر توضیح می‌دهد که این مهارتها چه هستند و کمک‌هایی را برای تشخیص و افزایش میزان مهارتها و استفاده از آنها در به دست آوردن یک موقعیت شغلی مناسب ارائه می‌نماید.

ادامه خواندن “مسیر شغلی خود را انتخاب کنید – ویبره”

پنج گام برای یکپارچه سازی محیط کار – ویبره

پنج گام برای یکپارچه سازی محیط کار – بازاریابی

پنج گام برای یکپارچه سازی محیط کار
اولین روز کار همیشه مملو از هیجان و اضطراب برای نیروی جدید کار است، به خصوص اگر این موضوع اولین تجربه او باشد. کیفیت اولین ارتباط، سنگ بنایی برای نوع و سطح ارتباطی است که بین افراد و گروه ها برقرار می شود. بنابراین از اهمیت اولین روز حضور یک نیروی جدید نباید غفلت کرد.

ادامه خواندن “پنج گام برای یکپارچه سازی محیط کار – ویبره”

بازاریابی جاویژه ؛ گام نخست در کامیابی کسب و کار – ویبره

بازاریابی جاویژه ؛ گام نخست در کامیابی کسب و کار – بازاریابی

بازاریابی جاویژه ؛ گام نخست در کامیابی کسب و کار
کارآفرینانی که در نظر دارند کسب‌وکار نوپایی را راه­اندازی کنند می­بایستی بازار هدف، خود را هر چه دقیقتر گزینش کنند. آنها نباید تلاش کنند که بر کل بازار فائق آیند و هر محصولی را تولید کنند.

ادامه خواندن “بازاریابی جاویژه ؛ گام نخست در کامیابی کسب و کار – ویبره”

کاربردهای سازمانی خودشیرینی – ویبره

کاربردهای سازمانی خودشیرینی – بازاریابی

کاربردهای سازمانی خودشیرینی
این مقاله تاکتیک های سازمانی را به طورکلی و خودشیرینی را به عنوان تاکتیکی که ازطریق آن فرد تلاش می کند تا جذابیت و نفوذ خویش را در چشم دیگر اعضای سازمان و مدیریت افزایش دهد، بررسی می کند.

ادامه خواندن “کاربردهای سازمانی خودشیرینی – ویبره”

فروشنده خوبی باشید – ویبره

فروشنده خوبی باشید – بازاریابی

فروشنده خوبی باشید
کتاب ها و فیلم ها زیادی در رابطه با اینکه چطور فروشنده ای خـوب بـاشـیم وجود دارد. اما مشکل اینجاست که اکثر ایـن کـتاب ها مسـئله را از دیـدگـاه بسیار باریک بینانه ای بررسی می کنند.

ادامه خواندن “فروشنده خوبی باشید – ویبره”

شیوه های تشویق خلاقیت در کسب و کارها – ویبره

شیوه های تشویق خلاقیت در کسب و کارها – بازاریابی

شیوه های تشویق خلاقیت در کسب و کارها
نوآوری عامل اصلی کسب و حفظ مزیت رقابتی شرکت هاست به همین دلیل است که شرکت هایی نظیر فولکس واگن و آی بی ام حاضرند برای یک دوره آموزشی سه تا چهار روزه نوآوری ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار هزینه پرداخت کنند اما آیا صرفا شرکت های بزرگ که قادرند هر سال میلیون ها دلار صرف بخش های تحقیق و توسعه کنند می توانند به نوآوری دست یابند؟

ادامه خواندن “شیوه های تشویق خلاقیت در کسب و کارها – ویبره”

زوجهای کارآفرین-۲ – ویبره

زوجهای کارآفرین-۲ – بازاریابی

زوجهای کارآفرین-2
● مقدمه
در هزاره جدید کار و زندگی به همدیگر وابسته شده به طوری که جداکردن آنها گاه ممکن نیست زیرا فرد کارش را در خانه انجام می دهد؛ علاوه بر آن دیگر نیاز به حضور فیزیکی در محل کار به آن صورت قبلی مطرح نبوده بلکه به جای آن مباحثی همچون کسب و کار الکترونیکی کسب و کار خانگی (HOME BUSINESS)و نظایر آن مورد توجه قرار گرفته است.

ادامه خواندن “زوجهای کارآفرین-۲ – ویبره”

رضایت شغلی کارکنان با سابقه – ویبره

رضایت شغلی کارکنان با سابقه – بازاریابی

رضایت شغلی کارکنان با سابقه
یکی از روهای قابل توجه در بهبود کیفیت نیروی کار در سازمان، کاهش میزان مشارکت نیروی کار، کارکنان قدمی می باشد . تا سال ۱۹۶۰، میزان مشارکت نیروی کار مردان بین ۶۰ تا ۶۴ سال در کشورهای صنعتی , بالای ۷۰ درصد بوده است.

ادامه خواندن “رضایت شغلی کارکنان با سابقه – ویبره”

خلاقیت کارآفرینانه : تعریف و انواع آن – ویبره

خلاقیت کارآفرینانه : تعریف و انواع آن – بازاریابی

خلاقیت کارآفرینانه : تعریف و انواع آن
اگر منشا هر کسب‌وکاری را در دنیا ردیابی کنیم، یک کارآفرین می‌یابیم – فردی که یک ایده یا یک فرصت برای ارائه یک فرآورده یا خدمت را به نحوی سودآور تشخیص داده و صرفنظر از اشکالاتی که در سر راهش وجود داشته آن را به ثمر رسانده است.

ادامه خواندن “خلاقیت کارآفرینانه : تعریف و انواع آن – ویبره”

چگونه با نوشتن گزارشات کاری رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهیم – ویبره

چگونه با نوشتن گزارشات کاری رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهیم – بازاریابی

چگونه با نوشتن گزارشات کاری رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهیم
اگر مشغول تهیه یک گزارش کاری برای رئیس خود هستید و یا در حال نوشتن اولین کتابتان، در هر دو حالت بدون شک، ده نکته زیر به شما کمک خواهد کرد تا یک کار برجسته خلق کنید.

ادامه خواندن “چگونه با نوشتن گزارشات کاری رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهیم – ویبره”