تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره

تجربه در مقابل تحصیلات – بازاریابی

تجربه در مقابل تحصیلات
«آرنولدندلر» یکی از کارآفرینان موفق و با سابقه است که شرکت «The Startup Business Doctor» را تاسیس کرده است. او و همکارانش به کارآفرینان تازه‌کار که کسب وکاری جدید به راه انداخته‌اند، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند به کارشان رونق بخشند.

ادامه خواندن “تجربه در مقابل تحصیلات – ویبره”

مدیریت تحولات دوران شغلی – ویبره

مدیریت تحولات دوران شغلی – بازاریابی

مدیریت تحولات دوران شغلی
تعریف رایج از موفقیت مبتنی است برسخت کار کردن، ارتقا یافتن، پول در آوردن و هویت بخشیدن به خود و سازمان خود است. برخی، موفقیت را ،«بالا رفتن از پلکان ترقی سازمان» و «خوب بودن» می ‌دانند. اما در سال ‌های اخیر، افراد بسیاری این تعاریف را زیر سوال برده ‌اند. آنها به دنبال یافتن راه‌ هایی تازه تر برای ایجاد توازن در زندگی و نیل به موفقیت هستند.

ادامه خواندن “مدیریت تحولات دوران شغلی – ویبره”

برنامه‌‌ریزی برای بازگشت به شغل قبلی – ویبره

برنامه‌‌ریزی برای بازگشت به شغل قبلی – بازاریابی

برنامه‌‌ریزی برای بازگشت به شغل قبلی
بسیاری از کسانی که برای کار یا به عهده گرفتن مشاغل اداری به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند معمولا پس از بازگشت به کشور خودشان، کارکردن در محیط قبلی را دشوار می‌یابند و در تطبیق دادن خود با شرایط قبلی کاری، دچار مشکل می شوند.

ادامه خواندن “برنامه‌‌ریزی برای بازگشت به شغل قبلی – ویبره”

کیفیت؛ مفهومی که باید دوباره تعریف شود – ویبره

کیفیت؛ مفهومی که باید دوباره تعریف شود – بازاریابی

کیفیت؛ مفهومی که باید دوباره تعریف شود
زمانی‌که شرکتی سودی بیش از میانگین صنعتی کسب کند، گفته می شود نسبت به رقبای خود از برتری رقابتی برخوردار است.

ادامه خواندن “کیفیت؛ مفهومی که باید دوباره تعریف شود – ویبره”

قواعد ثابت شده یک کسب و کار – ویبره

قواعد ثابت شده یک کسب و کار – بازاریابی

قواعد ثابت شده یک کسب و کار
در کسب و کار و تجارت آداب و قواعدی وجود دارند که مبنا و پایه و اساس یک کسب و کار موفق را شکل می‌دهند. هیچ کارشناس و صاحب کسب و کار خبره‌ای نیست که درستی همه این اصول را تایید نکند.

ادامه خواندن “قواعد ثابت شده یک کسب و کار – ویبره”

عوامل اصلی رقابت پذیری محیط کسب و کار – ویبره

عوامل اصلی رقابت پذیری محیط کسب و کار – بازاریابی

عوامل اصلی رقابت پذیری محیط کسب و کار
برای مشخص کردن عوامل تشکیل دهنده فضای کسب و کار نیازمند بررسی ادبیات محیط کسب و کار است. بعنوان نمونه ریچارد دفت در کتاب مدیریت استراتژی خود محیط کسب و کار را تحت عنوان محیط خارجی (External Environ ment نام می‌برد و عوامل زیر را در تشکیل این فضا موثر می‌داند:

ادامه خواندن “عوامل اصلی رقابت پذیری محیط کسب و کار – ویبره”

سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها – ویبره

سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها – بازاریابی

سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسب و کار مرتکب می شوند این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب می کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک بازار مناسب برای آن می‌گردند!

ادامه خواندن “سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها – ویبره”

مهار تورم در نوروز و ماه رمضان – ویبره

مهار تورم در نوروز و ماه رمضان – بازاریابی

مهار تورم در نوروز و ماه رمضان
یکی از مشکلات و معضلاتی که دولت هر ساله با آن مواجه است ، افزایش بی رویه قیمتها در ایام ماه مبارک رمضان و نزدیکی به نوروز است و علیرغم برنامه ریزی هایی که هر ساله انجام می شود، هنوز تورم روزهای منتهی به ماه مبارک همچنان لاینحل باقی مانده است.

ادامه خواندن “مهار تورم در نوروز و ماه رمضان – ویبره”

ده توصیه عملی برای کسب و کار – ویبره

ده توصیه عملی برای کسب و کار – بازاریابی

ده توصیه عملی برای کسب و کار
کاپیتان ایی.جی. اسمیت سالها قبل از نخستین سفر کشتی تایتانیـــک گفت: من نمی توانم هیچ وضعیتی را که موجب غرق شدن این کشتی شود، مجسم کنم. کشتی سازی مدرن از این فراتر رفته است.

ادامه خواندن “ده توصیه عملی برای کسب و کار – ویبره”

چگونه کارمندی نمونه باشیم؟ – ویبره

چگونه کارمندی نمونه باشیم؟ – بازاریابی

چگونه کارمندی نمونه باشیم؟
شاید موضوع این مقاله به نظر کمی نا آشنا باشد، اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و کارفرمایان برای آن ارزش بی شائبه ای قائل هستند. متاسفانه افرادی هم پیدا می شوند که از ارزش و اهمیت یک کارمند خوب بی خبر هستند و نمی دانند که چنین اشخاصی تا چه اندازه نادر و کمیاب می باشند.

ادامه خواندن “چگونه کارمندی نمونه باشیم؟ – ویبره”

جستجوی معنا در محیط کار – ویبره

جستجوی معنا در محیط کار – بازاریابی

جستجوی معنا در محیط کار
آیا حقیقاً چیزی در محیط کار وجود دارد که آن را با معنا سازد اگر چنین است، چگونه می‌توان آن را شناخت، احساس کرد و یا به وجود آورد هر یک از کارکنان مجموعه‌ای از عوامل را در اختیار دارند که به وسیله آن‌ها نیاز معنا بخشیدن به تجربه‌های شغلی خویش را برآورده می‌سازند.

ادامه خواندن “جستجوی معنا در محیط کار – ویبره”

انتخاب بهترین دوره‌های آموزشی برای شما – ویبره

انتخاب بهترین دوره‌های آموزشی برای شما – بازاریابی

انتخاب بهترین دوره‌های آموزشی برای شما
● انتخاب بهترین دوره ‌های آموزشی برای شما
▪ افراد نباید برای استخدام در تمام عمر و یا یادگیری کامل فرصت‌ های شغلی، تنها به کارفرمایان خود اتکا کنند. شما باید مسئولیت طراحی برنامه‌ یادگیری خویش و یافتن منابع آموزشی که برای تحقق این هدف نیاز دارید را ، خود بر عهده بگیرید.

ادامه خواندن “انتخاب بهترین دوره‌های آموزشی برای شما – ویبره”

آموزش و یادگیری فنون و مهارت های جدید – ویبره

آموزش و یادگیری فنون و مهارت های جدید – بازاریابی

آموزش و یادگیری فنون و مهارت های جدید
تغییر شغل، گاهی مستلزم یادگیری مهارت‌ها و فنون جدید یا روزآمد کردن آنهاست.

آموزش و یادگیری فنون و مهارت های جدید

ادامه خواندن “آموزش و یادگیری فنون و مهارت های جدید – ویبره”

دوازده راه برای کنترل احساسات در محل کار – ویبره

دوازده راه برای کنترل احساسات در محل کار – بازاریابی

دوازده راه برای کنترل احساسات در محل کار
همه ی ما با افرادی روبه رو شده ایم که کنترل احساساتشان را سر کار از دست می دهند، درها را می کوبند، سر همکاران یا مشتریان فریاد می زنند و چیزهایی میگویند که خیلی زود پشیمان می شوند.

ادامه خواندن “دوازده راه برای کنترل احساسات در محل کار – ویبره”

ده روش غلط مدیریت – ویبره

ده روش غلط مدیریت – بازاریابی

ده روش غلط مدیریت
وقتی کارکنان، خوب کار می کنند، مدیران اصلاً توجه نمی کنند، ولی در صورت خطا، آنها را سرزنش و بعضاً تنبیه می کنند.

ادامه خواندن “ده روش غلط مدیریت – ویبره”

ضرورت گسترش و تقویت فضای سرمایه‌گذاری – ویبره

ضرورت گسترش و تقویت فضای سرمایه‌گذاری – بازاریابی

ضرورت گسترش و تقویت فضای سرمایه‌گذاری
در دو دهه گذشته توسعه مالکیت، مدیریت و مقررات و کنترل‌های دولتی، نارسایی‌های نظام حقوقی – قضایی کشور در ارتباط با تعریف و تضمین حقوق مالکیت خصوصی و تنفیذ کم‌هزینه و مؤثر قراردادها،

ادامه خواندن “ضرورت گسترش و تقویت فضای سرمایه‌گذاری – ویبره”