فرصت ها را دریابیم – ویبره

فرصت ها را دریابیم – بازاریابی

فرصت ها را دریابیم
● نحوه ایجاد انگیزه در میان کارکنان
اگر هنر مدیریت عبارت باشد از اداره کارمندان؛ دانستن یک موضوع برای مدیران کاملاً ضروری است.

ادامه خواندن “فرصت ها را دریابیم – ویبره”

جهانی شدن و بازارهای مالی – ویبره

جهانی شدن و بازارهای مالی – بازاریابی

جهانی شدن و بازارهای مالی
جهانی شدن، اصطلاحی است که از اواسط دهه ۱۹۸۰ متداول شده است و امروزه اغلب به جای بین المللی شدن و فراملیتی شدن به کار می رود. این اصطلاح به گستره وسیعی از تغییرات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دلالت می کند

ادامه خواندن “جهانی شدن و بازارهای مالی – ویبره”

ده گام به سوی ایجاد اداره‌ای خلاق‌تر – ویبره

ده گام به سوی ایجاد اداره‌ای خلاق‌تر – بازاریابی

ده گام به سوی ایجاد اداره‌ای خلاق‌تر
۱. اگر براستی خواهان یک سازمان خلاق هستید از خودتان سوال کنید ‏، آیا آماده هستید کارکنانتان با بیان ایده‌های خود سبب آزار شما شده و یا منشی شما با استدلال برای شما بیان کند که نظرات او از شما هوشمندانه‌تر است؟ پس در ابتدا در این خصوص فکر کنید.

ادامه خواندن “ده گام به سوی ایجاد اداره‌ای خلاق‌تر – ویبره”

چند نکته مدیریتی – ویبره

چند نکته مدیریتی – بازاریابی

چند نکته مدیریتی
– به آسانی تحت تأثیر قرار نگیرید . مواظب باشید استاندارد هایتان به اندازه ای بالا باشند که دلواپس رقبا نباشید.
– با کارمندانتان مستقیم صحبت کنید .

ادامه خواندن “چند نکته مدیریتی – ویبره”

شیگئو شینگو Shigeo Shingoشیگئو شینگو Shigeo Shingo – ویبره

شیگئو شینگو Shigeo Shingoشیگئو شینگو Shigeo Shingo – بازاریابی

شیگئو شینگو Shigeo Shingoشیگئو شینگو Shigeo Shingo
شیگئو شینگو Shigeo Shingoشیگئو شینگو در ۱۹۰۹ در شهر ساگای‌ ژاپن‌ متولد و در ۱۹۳۰ در رشته‌ مکانیک‌ دانشکدهٔ‌ فنی‌ یامانشی‌ ، فارغ‌التحصیل‌ شد .

ادامه خواندن “شیگئو شینگو Shigeo Shingoشیگئو شینگو Shigeo Shingo – ویبره”

یوشیو کاندو Yoshio Kondo – ویبره

یوشیو کاندو Yoshio Kondo – بازاریابی

یوشیو کاندو Yoshio Kondo
پروفسور کاندو در سال ۱۹۲۴ در ژاپن‌ متولد و در ۱۹۴۵ از دانشگاه‌ کیوتو فارغ‌ التحصیل‌ شد . کاندو معتقد است‌ ،که‌ ” کیفیت‌ با طبیعت‌ انسان‌ سازگار تر از موضوع‌ هزینه‌ و بهره‌ وری‌ است‌ ، چون‌ کیفیت‌ نه‌ تنها بر زندگی‌ انسان‌به‌ مدت‌ طولانی‌ تری‌ اثر می‌ گذارد

ادامه خواندن “یوشیو کاندو Yoshio Kondo – ویبره”

سیستم مدیریت کیفیت را خود اجرا کنید – ویبره

سیستم مدیریت کیفیت را خود اجرا کنید – بازاریابی

سیستم مدیریت کیفیت را خود اجرا کنید
۱-اهدافی را که می خواهید به آنها برسید تعیین کنید .
اهداف به صورت نمونه می توانند موارد زیر باشند :
– کارایی و سود آوری بیشتر
– تولید محصولات و خدماتی که بصورت سازگار نیازمندیهای مشتری را برآورده کنند .

ادامه خواندن “سیستم مدیریت کیفیت را خود اجرا کنید – ویبره”

مالیات بر ارزش افزوده طرحی همراه با مقاومت های بسیار – ویبره

مالیات بر ارزش افزوده طرحی همراه با مقاومت های بسیار – بازاریابی

مالیات بر ارزش افزوده طرحی همراه با مقاومت های بسیار
مالیات بر ارزش افزوده طرحی همراه با مقاومت های بسیارهر طرح نویی قطعا مقاومت هایی در پی دارد و برای جا انداختن آن باید قبل و بعد از اجرا کارهایی کرد که امروزه فرهنگ سازی نامیده می شود که قطعا یک شعار نیست و باید به آن عمل کرد.

ادامه خواندن “مالیات بر ارزش افزوده طرحی همراه با مقاومت های بسیار – ویبره”

لژیونرهای تالار شیشه‌ای – ویبره

لژیونرهای تالار شیشه‌ای – بازاریابی

لژیونرهای تالار شیشه‌ای
لژیونرهای تالار شیشه‌ایعرضه سهام شرکت های ایرانی در بورس های خارجی برای نخستین بار اواخر سال ۸۲ مطرح و در همین راستا تفاهم نامه هایی با بورس های بحرین و عمان امضا شد.

ادامه خواندن “لژیونرهای تالار شیشه‌ای – ویبره”

سیری در اقتصاد و علل بروز تورم در ایران از دیدگاه تاریخ – ویبره

سیری در اقتصاد و علل بروز تورم در ایران از دیدگاه تاریخ – بازاریابی

سیری در اقتصاد و علل بروز تورم در ایران از دیدگاه تاریخ
تورم یک پدیده اقتصادی و اجتماعی است و باید آن را در چهره جدید و در دایره‌المعارف دنیای امروز یکی از جلوه‌های پیچیده و غامض اقتصاد در قرن بیستم دانست.

ادامه خواندن “سیری در اقتصاد و علل بروز تورم در ایران از دیدگاه تاریخ – ویبره”

سود هر سهم : چالش های محاسبه و فرصت های بهبود – ویبره

سود هر سهم : چالش های محاسبه و فرصت های بهبود – بازاریابی

سود هر سهم : چالش های محاسبه و فرصت های بهبود
سود خالص یا سطر آخر (Bottom line)، توجه عده کثیری از محققین و پژوهشگران حسابداری و علوم مالی را به خود معطوف کرده است . مقالات و بحث های بسیار زیادی پیرامون سود و سود هر سهم (EPS)[i][i] وجود دارد . عده ای ارتباط سود هر سهم (EPS) و سود پرداختی هر سهم(DPS)[ii][ii] را با قیمت سهام بررسی می کنند.

ادامه خواندن “سود هر سهم : چالش های محاسبه و فرصت های بهبود – ویبره”

سرمایه گذاری، ریسک و بازدهی در بازار سرمایه کشور – ویبره

سرمایه گذاری، ریسک و بازدهی در بازار سرمایه کشور – بازاریابی

سرمایه گذاری، ریسک و بازدهی در بازار سرمایه کشور
معمولا سرمایه گذاری به منظور دستیابی به رفاه بیشتر در شرایط کنونی و آینده صورت می گیرد. در واقع، مقوله سرمایه گذاری Investing با گستره و تنوع وسیعی روبه رو است. سرمایه گذاری در گواهی سپرده، اوراق قرضه، سهام عادی، صندوق مشترک سرمایه گذاری و… می تواند نمونه هایی از سرمایه گذاری به شمار رود.

ادامه خواندن “سرمایه گذاری، ریسک و بازدهی در بازار سرمایه کشور – ویبره”

نگرانی جهانی – ویبره

نگرانی جهانی – بازاریابی

نگرانی جهانی

در این میان برخی کشورهای صنعتی اقدام به ارائه کمک های مالی برای اطعام نیازمندان جهان کردند. سازمان ملل کمک مالی لازم را ۷۵۰ میلیون دلار اعلام کرد اما امریکا مبلغی معادل ۳۹/۱ میلیارد دلار برای حل بحران کنونی اختصاص داده است.

ادامه خواندن “نگرانی جهانی – ویبره”

راهکارهای افزایش نرخ بازگشت سرمایه – ویبره

راهکارهای افزایش نرخ بازگشت سرمایه – بازاریابی

راهکارهای افزایش نرخ بازگشت سرمایه
اگر در نظر دارید برنامهء بازاریابی خود را توسعه دهید، یا ایجاد کنید، این متدولوژی را همیشه به خاطر داشته باشید:
نوآوری، کمیت‌گرایی، همنوایی، مستندسازی.

ادامه خواندن “راهکارهای افزایش نرخ بازگشت سرمایه – ویبره”

رکود یا تورم – ویبره

رکود یا تورم – بازاریابی

رکود یا تورم
اما وضعیت بازار مسکن کاملا متفاوت است. شاخص فروش مسکن به طرزی غیرقابل پیش‌بینی در ماه مارس به پایین‌ترین حد خود طی چهار سال گذشته رسید و به خاطر افزایش قیمت سوخت و سقوط قیمت مسکن، آمریکایی‌ها در ماه مارس ۲درصد از هزینه‌ های خود را کاهش دادند.

ادامه خواندن “رکود یا تورم – ویبره”

پرسش و پاسخ هایی در مورد بورس – ویبره

پرسش و پاسخ هایی در مورد بورس – بازاریابی

پرسش و پاسخ هایی در مورد بورس
● سهم چیست؟
سهم به معنای بخشی از دارایی های یک شرکت یا کارخانه است. دارنده سهم به همان نسبتی که سهام در اختیار دارد در مالکیت شرکت و یا بنگاه تولیدی شریک است.

ادامه خواندن “پرسش و پاسخ هایی در مورد بورس – ویبره”