انتخاب شغل و آمادگی برای اشتغال – ویبره

انتخاب شغل و آمادگی برای اشتغال – بازاریابی

انتخاب شغل و آمادگی برای اشتغال
انتخاب شغل و آمادگی برای اشتغال یکی از مهمترین تکالیف مربوط به دوران رشد است که نوجوانان در جوامع مختلف، بویژه در جوامع صنعتی، با آن مواجه می شوند.

ادامه خواندن “انتخاب شغل و آمادگی برای اشتغال – ویبره”

ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذاری برای بهترین ایده‌ها – ویبره

ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذاری برای بهترین ایده‌ها – بازاریابی

ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذاری برای بهترین ایده‌ها
آیا شما روش یا استراتژیی برای ثبت ایده ها در موقع اتفاق افتادن آنها دارید؟ اگر جواب منفی است پس باید داشته باشید. ایده ها چیزهای زودگذری هستند که بدون هیچ گونه اطلاع رسانی از ذهن ناخودآگاه شما میجوشند و سپس به همان سرعت ناپدید میشوند. شاید هیچگاه دیگر به خاطرتان نیاید.

ادامه خواندن “ابزارهای قدرتمند و تاثیرگذاری برای بهترین ایده‌ها – ویبره”

دوازده گام برای ترقی در کار و گرفتن ترفیع – ویبره

دوازده گام برای ترقی در کار و گرفتن ترفیع – بازاریابی

دوازده گام برای ترقی در کار و گرفتن ترفیع
بالا رفتن از نردبان شغلی نیازمند سخت کوشی، وقت شناسی، و کمی خوش شانسی است. خیلی خوب می شد اگر مدرک دانشگاهی، مهارت های شغلی و بازده کاری به طور خارق العاده ای درهای آرزوهایتان را به رویتان باز می کرد، اما زندگی اینگونه نیست. شما باید خودتان برنامه ریزی کرده و برنامه هایتان را اجرا کنید.

ادامه خواندن “دوازده گام برای ترقی در کار و گرفتن ترفیع – ویبره”

تورم ما ربطی به جهان ندارد – ویبره

تورم ما ربطی به جهان ندارد – بازاریابی

تورم ما ربطی به جهان ندارد
تورم ما ربطی به جهان ندارد. تاثیر تورم خارجی بر اقتصاد کشور ما تازه آغاز شده است و نمی توان شرایط نابسامان گذشته را به وضعیت جهانی نسبت داد. طی چند ماه اخیر افزایش قیمت نفت و فرآورده های آن نه تنها خود هزینه ها را افزایش داده بلکه روی کالا های غیرنفتی نیز تاثیر گذاشته است.

ادامه خواندن “تورم ما ربطی به جهان ندارد – ویبره”

ضرورت مبارزه با پولشوئی در ایران – ویبره

ضرورت مبارزه با پولشوئی در ایران – بازاریابی

ضرورت مبارزه با پولشوئی در ایران
پولشوئی از مفاسدی است که همزمان با شکل‌گیری جوامع جدید پدید آمد و همگام و متناسب با پیشرفت و ترقی سیستم‌های پولی و مالی کشورها، پیچیدگی و گستردگی بیشتری پیدا کرد.

ادامه خواندن “ضرورت مبارزه با پولشوئی در ایران – ویبره”

چه کسانی از اجرای مالیات بر ارزش افزوده نگران شدند – ویبره

چه کسانی از اجرای مالیات بر ارزش افزوده نگران شدند – بازاریابی

چه کسانی از اجرای مالیات بر ارزش افزوده نگران شدند
قانون مالیات بر ارزش افزوده که در خردادماه سال جاری به تصویب نهایی مجلس و تایید شورای نگهبان رسید درحالی اواسط مهرماه اجرا شد که به دلیل اعتراض بازاریان و اصناف درنهایت متوقف شد. این اعتراضها از بازار طلای اصفهان آغاز شد که پس از چند روز به بازار طلای تهران کشید و مدتی بعد هم کل بازار سنتی تهران را با خود همراه کرد.

ادامه خواندن “چه کسانی از اجرای مالیات بر ارزش افزوده نگران شدند – ویبره”

عوامل تورم – ویبره

عوامل تورم – بازاریابی

عوامل تورم
طی هفته های اخیر بحث های جدیدی در مورد اثرگذاری تورم جهانی و افزایش قیمت مواد اولیه در بازارهای بین المللی و اثرگذاری آن بر قیمت کالاهای مصرفی در ایران مطرح شده است. دولت پیش از این اعلام کرده بود که در تولید محصولات غذایی به خودکفایی رسیده است.

ادامه خواندن “عوامل تورم – ویبره”

نقدی بر عملکرد اطلاع رسانی بورس تهران – ویبره

نقدی بر عملکرد اطلاع رسانی بورس تهران – بازاریابی

نقدی بر عملکرد اطلاع رسانی بورس تهران
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت اطلاع‌رسانی بورس طی هفته گذشته برگزار شد. به طور طبیعی مدیریت شرکت، گزارش عملکرد این مجموعه را که از زمان

ادامه خواندن “نقدی بر عملکرد اطلاع رسانی بورس تهران – ویبره”

نظام راهبری شرکتی، گامی به سوی جلب اعتماد عمومی – ویبره

نظام راهبری شرکتی، گامی به سوی جلب اعتماد عمومی – بازاریابی

نظام راهبری شرکتی، گامی به سوی جلب اعتماد عمومی
ابلاغ سیاست‌های کلی بند (ج) اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری و اهتمام جدی مسئولین دولت جمهوری اسلامی ایران به گسترش دامنه‌ مالکیت خصوصی از طریق واگذاری شرکت‌های دولتی نظام راهبری شرکتی، گامی به سوی جلب اعتماد عمومی و کاهش تصدی‌گری دولت،‌ تدبیر راه‌کارهای اجرایی تحقق این سیاست‌ها و جلب اعتماد عمومی و صیانت از حقوق و منافع صاحبان سرمایه را ضروری می‌سازد.

ادامه خواندن “نظام راهبری شرکتی، گامی به سوی جلب اعتماد عمومی – ویبره”

منم قهرمان سر دیگ آش – ویبره

منم قهرمان سر دیگ آش – بازاریابی

منم قهرمان سر دیگ آش
نشسته‌ام پشت میز کارم. دارم مثل آدم‌های معیوب به کش و قوس‌های نموداری نگاه می‌کنم که انگار از روی دست‌اندازهای جاده «حطیطه» ساخته شده است. این نمودار بدبخت، می‌خواهد به من بفهماند که در سرمایه‌گذاری‌های جدیدم دارم بدبخت می‌شوم.

ادامه خواندن “منم قهرمان سر دیگ آش – ویبره”

مقوله‌ای در بن‌بست: مبارزه با پولشوئی در ایران – ویبره

مقوله‌ای در بن‌بست: مبارزه با پولشوئی در ایران – بازاریابی

مقوله‌ای در بن‌بست: مبارزه با پولشوئی در ایران
لایحه مبارزه با پولشوئی در تاریخ ۱۶/۷/۸۱ با قید دوفوریت تقدیم مجلس شد، اما نه تنها دوفوریت این لایحه به تصویب نرسید، بلکه با وجود مجازات‌های کمرنگ و سبک پیش‌بینی شده در این لایحه، هنوز هم پس از پنج سال تکلیف آن روشن نشده است.

ادامه خواندن “مقوله‌ای در بن‌بست: مبارزه با پولشوئی در ایران – ویبره”

معافیت های مالیاتی – ویبره

معافیت های مالیاتی – بازاریابی

معافیت های مالیاتی
برخی منتقدین با اشاره به آثار تورمی ناشی از اجرای این لایحه و تأثیر آن بر مصرف اقشار کم درآمد نگرانی هایی را مطرح می سازند.

ادامه خواندن “معافیت های مالیاتی – ویبره”

مدیران و فعالیت برای پیروزی در حال و آینده – ویبره

مدیران و فعالیت برای پیروزی در حال و آینده – بازاریابی

مدیران و فعالیت برای پیروزی در حال و آینده

بزرگترین مشکل سازمان‌های موفق این است که در زمان قرار گرفتن در اوج و به هنگام پیروزی به طور طبیعی، کرخت و ایستا می‌شوند.

ادامه خواندن “مدیران و فعالیت برای پیروزی در حال و آینده – ویبره”

نقش فرایند پولشویی و مصادره اموال – ویبره

نقش فرایند پولشویی و مصادره اموال – بازاریابی

نقش فرایند پولشویی و مصادره اموال
پولشویی فرایندی است که در طی آن درآمدهای غیرقانونی را قانونی جلوه می دهند به تعبیر دیگر، پولشویی پروسه ای است که در طی آن منابع اصلی درآمدهای نامشروع پنهان می شود.در

ادامه خواندن “نقش فرایند پولشویی و مصادره اموال – ویبره”

جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافته – ویبره

جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافته – بازاریابی

جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافته
جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافتهاغلب کشور های در حال توسعه برای رونق دهی به اوضاع اقتصادی، ایجاد اشتغال و دستیابی به رشدو توسعه اقتصادی پایدار با مشکل کمبود منابع سرمایه گذاری روبرو هستند.

ادامه خواندن “جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافته – ویبره”

دزدان زمان – ویبره

دزدان زمان – بازاریابی

دزدان زمان

بسیاری از ما پس از پایان روز با نگاه مختصری که به فعالیت های روزانه خود می اندازیم مشاهده می‌کنیم که علیرغم گذراندن ساعت‌ها، کار خاصی انجام نداده‌ایم.

ادامه خواندن “دزدان زمان – ویبره”