بررسی‌ مدیریت‌ جامع‌ فرایندهای‌ کسب‌ و کار – ویبره

بررسی‌ مدیریت‌ جامع‌ فرایندهای‌ کسب‌ و کار – بازاریابی

بررسی‌ مدیریت‌ جامع‌ فرایندهای‌ کسب‌ و کار
مدیریت‌ جامع‌ فرآیندهای‌ کسب‌و کار، مبحث‌ جدید و تازه‌ای‌ است‌ که‌لازمه‌ پیاده‌ شدن‌ آن‌، مستلزم‌ به‌کارگیری‌ اصول‌ و شیوه‌های‌ مشخص‌است‌.

ادامه خواندن “بررسی‌ مدیریت‌ جامع‌ فرایندهای‌ کسب‌ و کار – ویبره”

کسب و کار؛ دیروز و امروز – ویبره

کسب و کار؛ دیروز و امروز – بازاریابی

کسب و کار؛ دیروز و امروز
در این مقاله سعی می‌کنیم، جنبه‌های گوناگونی از مدیریت منابع اطلاعاتی (IRM) را معرفی کرده درباره‌شان حرف بزنیم.

کسب و کار؛ دیروز و امروز

ادامه خواندن “کسب و کار؛ دیروز و امروز – ویبره”

قانون‌های جهانی موفقیت – ویبره

قانون‌های جهانی موفقیت – بازاریابی

قانون‌های جهانی موفقیت
● قانون علت و معلول
هر چیزی به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی هست ، و برای هر معلولی، علت یا علت های بخصوصی و جود دارد ، چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید .

ادامه خواندن “قانون‌های جهانی موفقیت – ویبره”

طرح تجاری راهنمای کسب و کار – ویبره

طرح تجاری راهنمای کسب و کار – بازاریابی

طرح تجاری راهنمای کسب و کار
● مقدمه
حقیقت این است که در زندگی ما، بادها خواهند وزید، باران خواهد بارید و رودخانه ها طغیان خواهند کرد و ما نمی‌توانیم ز آمدنشان جلو گیری کنیم. تنها می توانیم برای آمدنشان مهیا شویم.

ادامه خواندن “طرح تجاری راهنمای کسب و کار – ویبره”

سر کلاس تنبل‌خان – ویبره

سر کلاس تنبل‌خان – بازاریابی

سر کلاس تنبل‌خان
اگر شما کارمند جزء اداره‌ای باشید و یک روز نخواهید سر کار بروید یا کار دیگری داشته باشید، می‌توانید به پزشکی مراجعه کنید، ناراحتی‌هایی را اظهار کنید، ویزیتی بپردازید و او در نهایت برای شما یک استعلاجی خواهد نوشت…

ادامه خواندن “سر کلاس تنبل‌خان – ویبره”

رمز موفقیت سیستم تولید تویوتا – ویبره

رمز موفقیت سیستم تولید تویوتا – بازاریابی

رمز موفقیت سیستم تولید تویوتا
باگذشت سالها از سیستم تولید تویوتا اما هنوز آنچه درون شرکت اتفاق می افتد به صورت معمایی باقی مانده است. در اینجا به بررسی قوانینی می پردازیم که به تویوتا چنین امتیاز رقابتی را داده است.

ادامه خواندن “رمز موفقیت سیستم تولید تویوتا – ویبره”

در جستجوی قهرمان‌های سربار – ویبره

در جستجوی قهرمان‌های سربار – بازاریابی

در جستجوی قهرمان‌های سربار
هر حرفه قهرمان خاص خود را دارد . کتاب فروشی ها و کتابخانه ها ؛ انبوه کتاب‌ها ؛ نوارها و لوحهای فشرده تعدادی از رهبران کسب و کار را معرفی می کنند که همگی درباره جوانب مختلف کسب سود رهنمودهایی ارائه داده اند . ولی قهرمان هزینه های سربار، در این بین کجاست ؟

ادامه خواندن “در جستجوی قهرمان‌های سربار – ویبره”

چگونه در کار خود بهترین باشیم؟ – ویبره

چگونه در کار خود بهترین باشیم؟ – بازاریابی

چگونه در کار خود بهترین باشیم؟
اکنون که شما در حال خواندن این مطالب هستید در هر شغلی که باشید، رقبای جدیدی در حال شکل گرفتن هستند. آنها منتظر شما نمی‌مانند تا شما آنان را بشناسید، بعد از تصرف بخشی از بازارتان شما وجودشان را به خوبی درک می‌کنید و تازه اگر نجنبید حذف می‌شوید حتی اگر اولین و سردمدار باشید، مجبور به تغییر هستید.

ادامه خواندن “چگونه در کار خود بهترین باشیم؟ – ویبره”

تلاش در جلب مشتری، گام اول در کسب و کار موفق – ویبره

تلاش در جلب مشتری، گام اول در کسب و کار موفق – بازاریابی

تلاش در جلب مشتری، گام اول در کسب و کار موفق
هیچ رمز و رازی در کار نیست. هیچ چیزی هم ارزان، شانسی و اتفاقی به ست نمی آید.
عملکرد موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و خارج از کشور را که بررسی کنیم، متوجه می شویم آنهایی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند، بیشتر تخیل دارند و شاید در یک گام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به فکر پول در آوردن.

ادامه خواندن “تلاش در جلب مشتری، گام اول در کسب و کار موفق – ویبره”

اعتماد، کلید ثروت های نامرئی در کامیابی شغلی – ویبره

اعتماد، کلید ثروت های نامرئی در کامیابی شغلی – بازاریابی

اعتماد، کلید ثروت های نامرئی در کامیابی شغلی
طرح رویکرد ثروتهای ناملموس(سرمایه اجتماعی)، نشان‌دهنده اهمیت نقش ساختارها و روابط اجتماعی بر متغیرهای اقتصادی است. سرمایه اجتماعی حاصل پدیده های مختلف در یک سیستم اجتماعی است:

ادامه خواندن “اعتماد، کلید ثروت های نامرئی در کامیابی شغلی – ویبره”