نکات و عوامل مهم در انتخاب اوراق بهادار – ویبره

نکات و عوامل مهم در انتخاب اوراق بهادار – بازاریابی

نکات و عوامل مهم در انتخاب اوراق بهادار
سرمایه گذار با خرید یک ورقه بهادار، ریسک می پذیرد و بازده به دست می آورد پس مهم ترین عواملی که در تصمیم گیری برای خرید اوراق بهادار مؤثر است بازده و ریسک آن نکات و عوامل مهم در انتخاب اوراق بهادار در مقایسه با سایر فرصت های سرمایه گذاری است.

ادامه خواندن “نکات و عوامل مهم در انتخاب اوراق بهادار – ویبره”

نقش فن‌آوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران – ویبره

نقش فن‌آوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران – بازاریابی

نقش فن‌آوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران
هدف این مقاله بهبود درک مفاهیم فناوری، داد و ستد سنتی و الکترونیکی سهام در بازار بورس ایران می باشد. این مقاله، تاثیر فناوری اطلاعات در توسعه بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می دهد.

ادامه خواندن “نقش فن‌آوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران – ویبره”

چالش‌های سرمایه‌گذاری در ایران – ویبره

چالش‌های سرمایه‌گذاری در ایران – بازاریابی

چالش‌های سرمایه‌گذاری در ایران
چالش‌های سرمایه‌گذاری در ایرانیکی از مهم‌ترین مولفه‌های رشد اقتصادی در هر دولتی با هر رویه سیاسی و اقتصادی اعم از سیستم اقتصادی متمرکز یا بازارگرا ثبات در تصمیم‌گیری‌ها و پرهیز شدید از روش آزمون و خطا می‌باشد زیرا بنا بر مثل معروف آب می‌گردد چاله را پیدا می‌کند،

ادامه خواندن “چالش‌های سرمایه‌گذاری در ایران – ویبره”

راز تحولات سازمانی شرکت شما – ویبره

راز تحولات سازمانی شرکت شما – بازاریابی

راز تحولات سازمانی شرکت شما
تحولات سازمانی عمدتاً از بالا به پایین و در زمینه هایی همچون استخدام کارشناسان یا بهره گیری از بهترین رویه های موجود در کسب وکار صورت می گیرد. معمولاً چنین روش هایی به عملکرد بالای سازمانی می انجامد. بااین همه، این تحولات مورد علاقه بسیاری از کارکنان نیستند.

ادامه خواندن “راز تحولات سازمانی شرکت شما – ویبره”

چهار روش برای افزایش ارتباطات بهره‌ور – ویبره

چهار روش برای افزایش ارتباطات بهره‌ور – بازاریابی

چهار روش برای افزایش ارتباطات بهره‌ور
چهار روش برای افزایش ارتباطات بهره‌ور وجود دارد:
۱-سهیم کردن افراد در اطلاعات: سهیم کردن افراد در اطلاعات موضوع قدرت بخشیدن به افراد در سازمان را به واقعیت نزدیک کرده، به حل مسئله و افزایش سرعت آن و به رضایت درونی افراد کمک می‌کند.

ادامه خواندن “چهار روش برای افزایش ارتباطات بهره‌ور – ویبره”

توانمندسازی و فناوری اطلاعات – ویبره

توانمندسازی و فناوری اطلاعات – بازاریابی

توانمندسازی و فناوری اطلاعات
مهمترین عامل بهره وری در سازمانها و در نهایت کل جامعه منابع انسانی است. تردیدی نیست که شکوفایی هرجامعه ای در بهبود و پرورش منابع انسانی آن نهفته است. و بدین سبب است که مسئولان سازمانها با یاری متخصصان رفتاری و منابع انسانی توجه خاصی را به پرورش کارکنان مبذول می دارند.

ادامه خواندن “توانمندسازی و فناوری اطلاعات – ویبره”

مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ واقعی یا تبلیغاتی؟ – ویبره

مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ واقعی یا تبلیغاتی؟ – بازاریابی

مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ واقعی یا تبلیغاتی؟
مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ واقعی یا تبلیغاتی؟«مفاسد اقتصادی» از جمله واژگان دیر آشنایی است که حداقل در یک دهه اخیر بالاترین میزان استعمال را به‌خود اختصاص داده است.

ادامه خواندن “مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ واقعی یا تبلیغاتی؟ – ویبره”

همکاری – ویبره

همکاری – بازاریابی

همکاری
یادگیری کار کردن با همدیگر به عنوان یک تیم بر اساس « مجموعه اصولی » ساخته می شود که به وسیله مأموریت و اهداف ، نقشها و مسئولیت ها ، رویه ها و تجارب تبیین می شود . با این عناصر ، فرصت برای همکاری و روابط قوی تیمی بسیار خوب است . کار کردن با

ادامه خواندن “همکاری – ویبره”

مالیات بر عایدات سرمایه‌ای – ویبره

مالیات بر عایدات سرمایه‌ای – بازاریابی

مالیات بر عایدات سرمایه‌ای
● سرمایه چیست؟
واژه «سرمایه» به کالاهای تولید شده‌ای اشاره دارد که در تولید کالاهای آتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه خواندن “مالیات بر عایدات سرمایه‌ای – ویبره”

مالی رفتاری – ویبره

مالی رفتاری – بازاریابی

مالی رفتاری
مالی رفتاریتوجه به فرض‌های اساسی تئوری‌ها در حوزه اقتصاد مالی و بازار سرمایه مانند سایر شاخه‌های دیگر علوم علاوه بر فهم و درک بهتر آنها بهره‌مندی ما را به عنوان رهنما در عمل کاراتر می‌نماید.

ادامه خواندن “مالی رفتاری – ویبره”