سایتی با ۳۰۰ میلیون کاربر

سایتی با 300 میلیون کاربر
پژوهش‌های انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو نشان می‌دهد که در میان شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام از لحاظ محبوبیت در میان افراد بزرگسال آمریکا از توییتر پیشی گرفته است. گزارش پیو بیان می‌کند که ۲۶ درصد از بزرگسالان آنلاین در آمریکا در سال ۲۰۱۴ از اینستاگرام استفاده کردند. این آمار در سال ۲۰۱۳، ۱۷ درصد و در سال ۲۰۱۲، ۱۳ درصد بوده است. درحالی‌که تنها ۲۳ درصد از افراد بزرگسال آنلاین در آمریکا، کاربر توییتر در سال ۲۰۱۴ بودند.

کوین سیستروم بنیان‌گذار و مدیرعامل این شبکه گفت که آنچه با رویاپردازی دو دوست شروع شد اکنون تا حد یک جامعه جهانی رشد کرده است.

با توجه به وضعیت و موقعیت کنونی اینستاگرام به عنوان یک جامعه جهانی، در اینجا به ۱۴ مورد آماری که لازم است در مورد برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بدانید اشاره می‌شود:

اینستاگرام دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است (اینستاگرام)

مدیران اینستاگرام پیش‌بینی می‌کنند این شبکه درنهایت با موفقیت به یک میلیارد کاربران فعال ماهانه خواهد رسید. (Business Insider)

اینستاگرام جزء هشتمین اپلیکیشن محبوب تلفن همراه در ایالات متحده است. (کام اسکور)

پیش‌بینی می‌شود که اینستاگرام به ۴۵٫۸ میلیون کاربران آمریکایی در سال ۲۰۱۵ و ۵۰٫۶ میلیون در سال ۲۰۱۶ خواهد رسید. (Statista: بزرگ‌ترین پورتال آماری جهان)

بیش از ۳۰ میلیارد عکس از زمان راه‌اندازی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ به اشتراک گذارده شده است ( اینستاگرام ).

به‌طور متوسط ۷۰ میلیون عکس از طریق این اپلیکیشن هر روز به اشتراک گذاشته می‌شود (اینستاگرام).

تعامل و ارتباط در اینستاگرام ۱۵ برابر بیش از فیسبوک است (Fast Company )

۵۳درصد از کاربران بزرگ‌سال اینترنت در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ در اینستاگرام حضور دارند که این از ۳۷ درصد سال ۲۰۱۳ بیشتر است (مرکز تحقیقات پیو)

۷۶ درصد از نوجوانان آمریکایی از اینستاگرام استفاده می‌کنند و آن را شبکه اجتماعی موردعلاقه خود ساخته‌اند. (CBS News )

۴۹ درصد از کل کاربران اینستاگرام، هر روز از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند (مرکز تحقیقات پیو).

۹۴ درصد از کاربران اینستاگرام در فیس بوک حضور دارند (مرکز تحقیقات پیو) فیس بوک مالک اینستاگرام است.

۵۸ درصد از کاربران توییتر از اینستاگرم نیز استفاده می‌کنند(مرکز تحقیقات پیو)/

۵۲درصد از کاربران اینستاگرام همچنین از توییتر استفاده می‌کنند (مرکز تحقیقات پیو).

نایک مشهورترین برند در اینستاگرام است (Totems List).

جف پیترز، متخصص رسانه‌های اجتماعی در گروه هالو در یک بیانیه خبری گفت:یکی از جالب‌ترین جنبه‌های اینستاگرام این است که این اپلیکیشن واقعاً یک «سایت نیست اما تقریبا به شکل کامل در تلفن همراه زندگی می‌کند.

پیتر اضافه می‌کند: درحالی‌که این امکان برای هر برند وجود دارد که از اینستاگرام استفاده کند، این پلت‌فرم خودش برای برندها و صنایعی که بسیار بصری‌گرا هستند، جذاب‌ترین برنامه است. اینستاگرام به ایجاد ارتباط بصری بین برندها و مصرف‌کننده و یا یک مشتری بالقوه کمک می‌کند.

Natasha Koifman مدیر روابط عمومی در وبلاگ cision نوشت: تقریباً هر نام تجاری تا زمانی که می‌خواهد خلاق و معتبر باقی بماند، می‌تواند بر روی اینستاگرام سرمایه‌گذاری کند. مهم این است که چگونه شما از این اهرم استفاده کنید. برای ما، معتبر و قابل اعتماد بودن قاعده اول است.

منبع: كاوشگران روابط‌عمومي
vibre.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *