آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – چاقی

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟
شما سال جدید را با افزایش فعالیت بدنی روزمره آغاز کرده اید. به شما تبریک می گویم!

ادامه خواندن “آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره”

شربت مخصوص لاغری – ویبره

شربت مخصوص لاغری – چاقی

شربت مخصوص لاغری
 برای اینکه سریع‌تر به وزن ایده‌آل خود برسید بهتر است قبل از خوردن صبحانه، این محلول لاغری را بنوشید

ادامه خواندن “شربت مخصوص لاغری – ویبره”

لاغری سریع ۲۵ روش ساده لاغری – ویبره

لاغری سریع ۲۵ روش ساده لاغری – چاقی

لاغری سریع 25 روش ساده لاغری
ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی‌شان می‌کند. با در پیش گرفتن راه‌های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می‌شوید

ادامه خواندن “لاغری سریع ۲۵ روش ساده لاغری – ویبره”

بهترین روش برای شروع رژیم لاغری – ویبره

بهترین روش برای شروع رژیم لاغری – چاقی

بهترین روش برای شروع رژیم لاغری   
برخی از تبلیغات کاهش وزن، بسیار جذب کننده هستند. آیا محصولاتی که با تضمین، کاهش وزن اعجاب انگیز را تبلیغ می‌کنند، واقعیت دارند؟

ادامه خواندن “بهترین روش برای شروع رژیم لاغری – ویبره”

توصیه های مفید برای کاهش وزن – ویبره

توصیه های مفید برای کاهش وزن – چاقی

توصیه های مفید برای کاهش وزن  
به یاد داشته باشید چاقی می‌تواند احتمال ابتلا به ناراحتی‌های قلبی، دیابت، پرفشاری خون و… را افزایش دهد.

ادامه خواندن “توصیه های مفید برای کاهش وزن – ویبره”

۷ قانون طلایی برای لاغری – ویبره

۷ قانون طلایی برای لاغری – چاقی

7 قانون طلایی برای لاغری
افرادی که تلاش می‌کنند به وزن ایده آل برسند و از شر چند کیلو اضافه‌وزن خلاص شود خدمت زیادی به سلامت عمومی‌شان کرده‌اند. البته به شرط اینکه دچار افراط نشوند و به فکر وزن ایده آل خود باشند نه لاغری بیش از حد. این روزها خیلی‌ها از آن ور بام می‌افتند. یعنی آن قدر به فکر لاغری هستند که به فکر سلامتی‌شان نیستند و با روش‌های غیراصولی کلی به سلامتی‌شان لطمه می‌زنند. پس بهتر است با در نظر داشتن اصول صحیح لاغری به فکر تناسب اندام باشید. با ما همراه باشید تا چند قانون اساسی را با هم مرور کنیم.

ادامه خواندن “۷ قانون طلایی برای لاغری – ویبره”

مواد غذایی مفید برای رفع مشکل سلولیت – ویبره

مواد غذایی مفید برای رفع مشکل سلولیت – چاقی

مواد غذایی مفید برای رفع مشکل سلولیت
بعضی‌ها سلولیت را تجمع توکسین‌ها یا همان سموم و مواد زاید بدن در زیر پوست می‌دانند. البته نمی‌توان این عقیده را کاملاً درست دانست. سلولیت در واقع حاصل به وجود آمدن ناهنجاری در شکل، ترتیب و اندازه‌ی سلول‌های چربی، آب و فیبرهای کلاژن در ناحیه ران‌ها و باسن است که به پوست یک ظاهر پرتقالی شکل و به اصطلاح «دون دون و زبر» می‌دهد. سلولیت نتیجه‌ی عوامل متعددی است که در این مطلب قصد داریم اول به آن‌ها اشاره کرده و سپس چند ماده‌ی غذایی موثر برای مقابله با آن را ارائه دهیم.

ادامه خواندن “مواد غذایی مفید برای رفع مشکل سلولیت – ویبره”

ارتباط میان خواب و کاهش وزن – ویبره

ارتباط میان خواب و کاهش وزن – چاقی

ارتباط میان خواب و کاهش وزن
بیش از دو دهه مطالعات نشان می‌دهد که افرادی که کمتر می‌خوابند، بیشتر اضافه وزن پیدا می‌کنند.

ادامه خواندن “ارتباط میان خواب و کاهش وزن – ویبره”

۱۴ روش برای سوزاندن ۲۰۰ کالری – ویبره

۱۴ روش برای سوزاندن ۲۰۰ کالری – چاقی

14 روش برای سوزاندن 200 کالری
۱٫ جاروبرقی بکشید: جاروبرقی کشیدن فعالیت لذت‌بخشی نیست اما به هر حال لازم است پس چه بهتر که از آن نهایت استفاده را ببرید.

ادامه خواندن “۱۴ روش برای سوزاندن ۲۰۰ کالری – ویبره”

آقایانی که می‌خواهند خوش تیپ باشند – ویبره

آقایانی که می‌خواهند خوش تیپ باشند – چاقی

آقایانی که می‌خواهند خوش تیپ باشند
گوشتان به این حرف‌ها بدهکار نباشد، دغدغه‌ی وزن ایده آل و لاغری زن و مرد نمی‌شناسد. وزن متعادل یکی از پایه های سلامتی است. چاقی یکی از مشکلات اصلی آقایان است که می‌تواند به دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی عروقی منجر شود. از این گذشته وزن ایده آل، شما را خوش تیپ‌تر نشان می‌دهد و اعتماد به نفستان را بالا می‌برد. اگر شما هم قصد دارید وزن متعادل خود را حفظ کنید و یا چند کیلوی اضافه را آب کنید این مطلب به دردتان می‌خورد.

ادامه خواندن “آقایانی که می‌خواهند خوش تیپ باشند – ویبره”

تازه عروس و دامادها – ویبره

تازه عروس و دامادها – چاقی

تازه عروس و دامادها
اگر شما می‌ترسید که بعد از عروسی چاق شوید و یا عروسی کرده‌اید و متوجه اضافه وزن خود شده‌اید و دنبال راه چاره می‌گردید این مطلب به دردتان می‌خورد. در این مطلب چند توصیه برایتان داریم که بعد از عروسی چاق نشوید.

ادامه خواندن “تازه عروس و دامادها – ویبره”

کاهش وزن با حذف وعده‌های غذایی!؟ – ویبره

کاهش وزن با حذف وعده‌های غذایی!؟ – چاقی

کاهش وزن با حذف وعده‌های غذایی!؟
حتماً شما نیز شنیده‌اید که برای لاغر شدن حتماً باید صبحانه‌ی کامل بخورید، یا این که حتماً باید سر ساعت مشخص غذا بخورید تا لاغر بمانید یا نخوردن شام باعث خواب راحت می‌شود و غیره.

ادامه خواندن “کاهش وزن با حذف وعده‌های غذایی!؟ – ویبره”

۷ توصیه‌ی عملی برای کاهش وزن – ویبره

۷ توصیه‌ی عملی برای کاهش وزن – چاقی

7 توصیه‌ی عملی برای کاهش وزن
توصیه‌های کلیشه‌ای و مرسوم در مورد کاهش وزن و تناسب اندام بسیارند، برای مثال همه‌ی ما توصیه‌های مرسومی نظیر افزایش مصرف سبزی و میوه و کربوهیدرات‌های پیچیده، یا توصیه‌هایی مبنی بر افزایش فعالیت بدنی را شنیده‌ایم. اما امروز می‌خواهیم در این مقاله شما را با چند توصیه جدید و جالب در کاهش وزن آشنا کنیم که بیشتر به جنبه‌های رفتاری و روانی موفقیت در کاهش وزن می‌پردازند.

ادامه خواندن “۷ توصیه‌ی عملی برای کاهش وزن – ویبره”

برای آن‌هایی که غبغب دارند (۲) – ویبره

برای آن‌هایی که غبغب دارند (۲) – چاقی

برای آن‌هایی که غبغب دارند (2)
* چه غذاهایی بخورم تا گردن چاق و چین‌های اضافی زیر چانه‌ام زودتر از بین بروند؟

ادامه خواندن “برای آن‌هایی که غبغب دارند (۲) – ویبره”

کم خوابی موجب پرخوری می‌شود – ویبره

کم خوابی موجب پرخوری می‌شود – چاقی

کم خوابی موجب پرخوری می‌شود
همه‌ی ما بنا به نوع فعالیت‌های روزانه و نیاز بدنمان به خواب کافی احتیاج داریم.

ادامه خواندن “کم خوابی موجب پرخوری می‌شود – ویبره”

۱۵ نکته ی کلیدی برای کاهش وزن – ویبره

۱۵ نکته ی کلیدی برای کاهش وزن – چاقی

15 نکته ی کلیدی برای کاهش وزن
این که در روز چه بخوریم و چه قدر بخوریم مشکل بزرگی است که تقریبا همه با آن رو به ‌رو هستیم. بارها شنیده ‌ایم که نباید وعده ‌ای از برنامه ی غذایی حذف شود آن هم به این بهانه که قصد لاغر شدن داریم و به اندازه خوردن غذا، کلید اصلی سلامت است و بهترین چاره برای رهایی از اضافه وزن به حساب می‌ آید.

ادامه خواندن “۱۵ نکته ی کلیدی برای کاهش وزن – ویبره”