آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – چاقی

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟
شما سال جدید را با افزایش فعالیت بدنی روزمره آغاز کرده اید. به شما تبریک می گویم!

ادامه خواندن آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره

دلایل اصلی افزایش وزن – ویبره

دلایل اصلی افزایش وزن – چاقی

دلایل اصلی افزایش وزن
آشنایی با ۳ علت اساسی افزایش وزن
گاهی وقت‌ها برخلاف تلاش سختی که برای کاهش وزن می‌کنید به چند علت اساسی ممکن است به هدفتان نرسید که در اینجا به بررسی این علل پرداخته‌ایم.

ادامه خواندن دلایل اصلی افزایش وزن – ویبره

بدترین روش برای کاهش وزن چیست – ویبره

بدترین روش برای کاهش وزن چیست – چاقی

بدترین روش برای کاهش وزن چیست
 سونا بدترین روش برای کاهش وزن است   
دکتر کشاورز، متخصص تغذیه چگونگی تغذیه ورزشکاران را قبل و حین مسابقه تشریح کرد.دکتر کشاورز بیان کرد:

ادامه خواندن بدترین روش برای کاهش وزن چیست – ویبره

وزن دلخواه خود را حفظ کنید – ویبره

وزن دلخواه خود را حفظ کنید – چاقی

وزن دلخواه خود را حفظ کنید  
با رعایت توصیه‌های زیر بدون نیاز به پیروی از رژیم غذایی، وزن خود را کنترل کرده و اندام متناسب خود را حفظ کنید. 

ادامه خواندن وزن دلخواه خود را حفظ کنید – ویبره

ویژگی‌های افراد چاق – ویبره

ویژگی‌های افراد چاق – چاقی

ویژگی‌های افراد چاق

 به ندرت دیده می‌شود که دلیل چاقی افراد یک نوع بیماری بوده و به دارو درمانی نیاز باشد زیرا شایع ترین علل چاقی به نوع تغذیه و میزان تحرک جسمی‌ افراد مربوط است.

ادامه خواندن ویژگی‌های افراد چاق – ویبره

راههای آسان برای کاهش چربی های بدن – ویبره

راههای آسان برای کاهش چربی های بدن – چاقی

راههای آسان برای کاهش چربی های بدن
۵ راه آسان برای کاهش چربی های بدن
تحقیقات جدید نشان می دهد که اندازه گیری سلامت فرد توسط توده های چربی بدن، نتیجه بخش تر از اندازه گیری توسط وزن است.

ادامه خواندن راههای آسان برای کاهش چربی های بدن – ویبره

کشف حقایقی عجیب درباره چاقی – ویبره

کشف حقایقی عجیب درباره چاقی – چاقی

کشف حقایقی عجیب درباره چاقی
متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.

ادامه خواندن کشف حقایقی عجیب درباره چاقی – ویبره

کم خوابی و شام بیشتر – ویبره

کم خوابی و شام بیشتر – چاقی

کم خوابی و شام بیشتر
نتایج یک پژوهش آمریکایی که در ۱۱ مارس ۲۰۱۳ به چاپ رسیده است نشان می‌دهد که شب‌های کوتاه و کم خوابی یعنی حدود پنج ساعت خواب شبانه به مدت یک هفته و دسترسی آسان به مواد غذایی یکی از فرمول‌های افزایش وزن می‌باشد.

ادامه خواندن کم خوابی و شام بیشتر – ویبره

غذاهای تنظیم کننده سوخت و ساز بدن – ویبره

غذاهای تنظیم کننده سوخت و ساز بدن – چاقی

غذاهای تنظیم کننده سوخت و ساز بدن
متابولیسم یا سوخت و ساز بدن در بعضی افراد به طور ژنتیکی بالا می‌باشد و در بعضی افراد پایین است که می‌تواند به دلیل عواملی مانند ورزش نکردن و کمبود فعالیت بدنی و وضعیت هورمونی (برای مثال در کم‌کاری تیروئید کاهش مصرف انرژی صورت می‌گیرد و در پرکاری تیروئید افزایش مصرف انرژی صورت می‌گیرد) باشد. وزن بدن نمایانگر کفایت یا عدم کفایت انرژی است و اضافه وزن نشانه عدم تعادل بین دریافت انرژی و مصرف انرژی در بدن می‌باشد.

ادامه خواندن غذاهای تنظیم کننده سوخت و ساز بدن – ویبره

رژیم مدیترانه‌ای برای مقابله با شکم بزرگ – ویبره

رژیم مدیترانه‌ای برای مقابله با شکم بزرگ – چاقی

رژیم مدیترانه‌ای برای مقابله با شکم بزرگ
آیا شکم بزرگی دارید؟ احتمال دارد که این شکم بزرگ یکی از علائم سندروم متابولیک باشد. آیا کلسترول، فشار خون و قند خونتان بالا است؟ اگر جوابتان مثبت است رژیم غذایی مدیترانه‌ای را در پیش بگیرید. این نوع رژیم غذایی برای کوچک کردن شکم بسیار مناسب است. در این مطلب شما را با سندرم شکم بزرگ آشنا کرده و توصیه‌های لازم برای مقابله با این مشکل را ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه خواندن رژیم مدیترانه‌ای برای مقابله با شکم بزرگ – ویبره