آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – چاقی

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟
شما سال جدید را با افزایش فعالیت بدنی روزمره آغاز کرده اید. به شما تبریک می گویم!

ادامه خواندن “آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟ – ویبره”

روش کاهش چربی های شکمی – ویبره

روش کاهش چربی های شکمی – چاقی

روش کاهش چربی های شکمی
 چربیهای شکمی یا «visceral fat» آن دسته از چربی‌هایی هستند که ارگانهای داخلی را احاطه می‌کنند و فرد را در مخاطره ابتلا به انوع بیماریها قرار می‌دهند…

ادامه خواندن “روش کاهش چربی های شکمی – ویبره”

حرص خوردن و چاق شدن – ویبره

حرص خوردن و چاق شدن – چاقی

حرص خوردن و چاق شدن  
گروهی از پزشکان به‌تازگی دریافته‌اند به‌همان اندازه که عصبانیت می‌تواند یکی از عوامل لاغری باشد، در چاق شدن افراد هم تاثیر گذار است…

ادامه خواندن “حرص خوردن و چاق شدن – ویبره”

بیست و پنچ ترفند برای لاغر شدن – ویبره

بیست و پنچ ترفند برای لاغر شدن – چاقی

 بیست و پنچ ترفند برای لاغر شدن
وزن اضافه بر معمول یا همان چاقی که غالباً ناشی از کم تحرکی و سوء تغذیه در جهان امروزی است در حال تبدیل به یک معضل اجتماعی است.

ادامه خواندن “بیست و پنچ ترفند برای لاغر شدن – ویبره”

آنقدر چاق هستم که نمی‌توانم ورزش کنم! – ویبره

آنقدر چاق هستم که نمی‌توانم ورزش کنم! – چاقی

آنقدر چاق هستم که نمی‌توانم ورزش کنم!  
زانوهایم آسیب دیده اند و باید حداقل ۱۰۰ پوند وزن کم کنم. چه ورزش‌هایی در این زمینه مفید هستند؟

ادامه خواندن “آنقدر چاق هستم که نمی‌توانم ورزش کنم! – ویبره”

آیا کارنیتین واقعاً چربی‌سوز است؟ – ویبره

آیا کارنیتین واقعاً چربی‌سوز است؟ – چاقی

آیا کارنیتین واقعاً چربی‌سوز است؟
غذاهای گیاهی معمولاً حاوی کارنیتین کمی هستند، ولی غذاهای با منشأ حیوانی به خصوص گوشت‌ها و محصولات لبنی منابع خوبی از این ماده می‌باشند، همچنین گوشت ماهی و پرندگان، گندم، آووکادو و کره بادام‌زمینی نیز دارای کارنیتین هستند.

ادامه خواندن “آیا کارنیتین واقعاً چربی‌سوز است؟ – ویبره”

لاغری: رژیم‌ها بی‌فایده‌اند! – ویبره

لاغری: رژیم‌ها بی‌فایده‌اند! – چاقی

لاغری: رژیم‌ها بی‌فایده‌اند!
آیا به فکر آب کردن چند کیلو اضافه وزن کسب شده از زمستان افتاده‌اید؟ چه برنامه ای برای عملی کردن تصمیمتان گرفته‌اید؟ آیا می‌خواهید رژیم بگیرید؟ چه اندازه راجع به رژیم‌های لاغری اطلاعات دارید؟

ادامه خواندن “لاغری: رژیم‌ها بی‌فایده‌اند! – ویبره”

چربی‌سوزی با خیار – ویبره

چربی‌سوزی با خیار – چاقی

چربی‌سوزی با خیار
برای بسیاری از ما خیار تنها یک گونه صیفی یا میوه خوشمزه است که از آن در میهمانی‌ها در کنار سایر میوه‌ها استفاده می‌کنیم و شاید تا به امروز خیلی به خواص و توانایی این گیاه سبز رنگ دقت نکرده بودیم. این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می‌تواند در نقش چربی سوز به کار رود. در این مطلب شما را با روش‌هایی برای چربی سوزی با خیار آشنا می‌کنیم.

ادامه خواندن “چربی‌سوزی با خیار – ویبره”

رنگ‌ها چگونه بر کنترل وزن تأثیر می‌گذارند؟ – ویبره

رنگ‌ها چگونه بر کنترل وزن تأثیر می‌گذارند؟ – چاقی

رنگ‌ها چگونه بر کنترل وزن تأثیر می‌گذارند؟
متخصصان معتقدند ما در لیوان‌های بزرگ و پهن بیشتر از لیوان‌های باریک و بلند می‌نوشیم.

ادامه خواندن “رنگ‌ها چگونه بر کنترل وزن تأثیر می‌گذارند؟ – ویبره”

برای لاغری: عجله بی عجله – ویبره

برای لاغری: عجله بی عجله – چاقی

برای لاغری: عجله بی عجله
بعضی‌ها در مقابل آینه می‌ایستند و به هیکلشان گیر می‌دهند (البته منظورمان شما نیستید، گفتیم بعضی‌ها)، روی ترازو می‌روند و با دیدن عقربه ها به خودشان، ترازو و بخت و اقبالشان بد و بیراه می‌گوید. می‌خواهم لاغر شوم از زبانشان نمی‌افتند. فکر و ذکرشان لاغری، لاغری و باز هم لاغری است.

ادامه خواندن “برای لاغری: عجله بی عجله – ویبره”

آیا افزایش وزن در میانسالی طبیعی است؟ – ویبره

آیا افزایش وزن در میانسالی طبیعی است؟ – چاقی

آیا افزایش وزن در میانسالی طبیعی است؟
این تفکر وجود دارد که علت افزایش وزن در میانسالی تغییر سطح هورمون‌هاست و این امری طبیعی و غیر قابل پیشگیری و کنترل می‌باشد. اما واقعیت آن است که تغییرات هورمون‌ها تنها مسئول ۱ تا ۵/۲ کیلوگرم افزایش وزن هستند و باقی افزایش وزن در دوره میانسالی به زیاده‌خوری، شیوه غلط زندگی، استرس و عدم فعالیت بدنی بستگی دارد.

ادامه خواندن “آیا افزایش وزن در میانسالی طبیعی است؟ – ویبره”

در طول تعطیلات چاق نشوید – ویبره

در طول تعطیلات چاق نشوید – چاقی

در طول تعطیلات چاق نشوید
همه‌ی ما در طول سال سعی می‌کنیم تغذیه‌ی سالمی داشته باشیم اما متأسفانه در طول تعطیلات در بسیاری از موارد این تلاش ناکام می‌ماند و احتمال چاق شدن بیشتر می‌شود. در این مطلب توصیه‌هایی برای پیشگیری از چاقی در طول تعطیلات را ارائه می‌دهیم.

ادامه خواندن “در طول تعطیلات چاق نشوید – ویبره”

۶ ماده‌ی غذایی که شما را خوش اندام می‌کند – ویبره

۶ ماده‌ی غذایی که شما را خوش اندام می‌کند – چاقی

6 ماده‌ی غذایی که شما را خوش اندام می‌کند
در طول قرن‌ها مردم و به ویژه کشاورزان از کلم به عنوان یک ماده غذایی اصلی و مفید استفاده کرده‌اند. اما امروزه سبزیجات متنوع دیگر جای کلم را گرفته‌اند. باید بدانید کلم کم کالری (هر نصف فنجان حاوی ۱۶ کالری) و سرشار از فیبر است. برای همین یک ماده غذایی لاغر کننده‌ی جادویی به شمار می‌رود. کلم و به ویژه کلم قرمز سرشار از ویتامین C است و از خطر ابتلا به بیماری دیابت پیشگیری می‌کند.

ادامه خواندن “۶ ماده‌ی غذایی که شما را خوش اندام می‌کند – ویبره”

رژیم‌های غذایی غیر اصولی – ویبره

رژیم‌های غذایی غیر اصولی – چاقی

رژیم‌های غذایی غیر اصولی
آیا می‌دانید که مرکز گرسنگی در انسان همیشه فعال است، ولی مرکز سیری به صورت دوره‌ای برای مهار مرکز گرسنگی به کار می‌افتد و دقیقاً به همین علت است که اگر خودمان را با شیوه‌های مختلف کنترل نکنیم، دهانمان همیشه برای خوردن، مشتاقانه باز خواهد بود.

ادامه خواندن “رژیم‌های غذایی غیر اصولی – ویبره”

۱۰ علت خوردن، بدون حس گرسنگی – ویبره

۱۰ علت خوردن، بدون حس گرسنگی – چاقی

10 علت خوردن، بدون حس گرسنگی
همه‌ی ما حتماً این تجربه را داشته‌ایم و حتی ممکن است متوجه این حالت خود نشده باشیم که بدون این که بخواهیم و یا متوجه شویم آب‌نبات و یا شکلاتی را از  روی میز نشیمن و یا میز کارمان برداشته و در دهان می‌گذاریم. در این مرحله، نکته‌ی مهم این است که ما بدون احساس گرسنگی، غذا یا خوراکی خورده‌ایم، نه این که چه غذایی خورده‌ایم!

ادامه خواندن “۱۰ علت خوردن، بدون حس گرسنگی – ویبره”

مضرات رژیم غذایی بدون کربوهیدرات – ویبره

مضرات رژیم غذایی بدون کربوهیدرات – چاقی

مضرات رژیم غذایی بدون کربوهیدرات
بدن انسان طوری ساخته شده که بر اساس ترکیبی متعادل و متناسب از انواع مواد غذایی فعالیت می ‌کند. متاسفانه برخی رژیم‌ های غذایی هستند که با حذف یک نوع ماده ی غذایی مثلا کربوهیدرات‌ ها سعی دارند اضافه وزن فرد را کاهش دهند.

ادامه خواندن “مضرات رژیم غذایی بدون کربوهیدرات – ویبره”