مشخصات علمی یک رژیم صحیح غذایی(۱) – ويبره

مشخصات علمی یک رژیم صحیح غذایی(۱) – تغذیه

مشخصات علمی یک رژیم صحیح غذایی(1)
چاقی حساسیت بافت‌ها به عمل انسولین را کاهش و درنتیجه خطر ابتلا به دیابت غیر وابسته به انسولین، بیماری قلبی، پرفشاری و سکته مغزی و همچنین برخی سرطان‌ها، استئو آرتریت ،سنگ‌های صفراوی، اختلال در تولیدمثل و خفگی هنگام خواب را افرایش می‌دهد. افراد چاق از نظر روانی، اجتماعی و اقتصادی نسبتا ناموفقند.

ادامه خواندن مشخصات علمی یک رژیم صحیح غذایی(۱) – ويبره

۱۰ راه پنهانی برای افزایش كلسیم – ويبره

۱۰ راه پنهانی برای افزایش كلسیم – تغذیه

10 راه پنهانی برای افزایش كلسیم
حفظ استخوانهای قوی كلید جلوگیری از ابتلا به پوكی استخوان و كاهش تراكم استخوان است كه باعث وضعیت ظاهری نامناسب و كمر درد و شكستگی لگن و خیلی از مشكلات دیگراست كه با افزایش سن ما را محاصره می كند .

ادامه خواندن ۱۰ راه پنهانی برای افزایش كلسیم – ويبره

چگونه تا صد سالگی زنده بمانیم؟ – ويبره

چگونه تا صد سالگی زنده بمانیم؟ – تغذیه

چگونه تا صد سالگی زنده بمانیم؟
با پیشرفت‌های پزشکی، عادات غذایی بهتر، سیگار نکشیدن، احتمال زندگی کردن تا مرز صد سالگی وجود دارد. در زیر راههایی برای این شانس آورده شده است:

ادامه خواندن چگونه تا صد سالگی زنده بمانیم؟ – ويبره

شما آن چيزی هستيد كه می‌خوريد – ويبره

شما آن چيزی هستيد كه می‌خوريد – تغذیه

شما آن چيزی هستيد كه می‌خوريد
اینكه كدام مواد غذایی در وعده‌های روزانه، می‌تواند بهترین انتخاب برای داشتن رژیمی مناسب باشد را همه شما كمابیش می‌دانید اما نكته اساسی اینجاست كه عدم‌ رعایت بهداشت در انتخاب غذاهایی كه می‌خورید، می‌تواند به سلامتی شما آسیب بزند و این مهم‌ترین موضوعی است كه باید به آن توجه كنید چرا كه بنا به یك ضرب‌المثل انگلیسی، شما آن چیزی هستید كه می‌خورید!

ادامه خواندن شما آن چيزی هستيد كه می‌خوريد – ويبره

تاثیرات پرخوری و کم خوری در ماه رمضان – ويبره

تاثیرات پرخوری و کم خوری در ماه رمضان – تغذیه

تاثیرات پرخوری و کم خوری در ماه رمضان
تغذیه صحیح در ماه رمضان بسیار اهمیت دارد و باید مواد غذایی نظیر گوشت، مرغ، ماهی، لبنیات و سبزی‌ها، قسمت اعظم رژیم غذایی شخص را در برگیرد.

ادامه خواندن تاثیرات پرخوری و کم خوری در ماه رمضان – ويبره

آجیل در تغذیه – ويبره

آجیل در تغذیه – تغذیه

آجیل در تغذیه
از آجیل می توان در تهیه سالاد، پاستا و بصورت تفت داده شده استفاده نمودکه بسیار برای سلامتی مفید می‌باشد. آجیل در کاهش بیماریهای قلبی ، دیابت و بعضی از انواع سرطان موثر است.همچنین، آجیل پروتئین، فولیک اسید، نیاسین،‌منیزیوم، سلنیوم ، روی ،مواد معدنی و ویتامینهای مهم مورد نیاز بدن را تامین می کند.

ادامه خواندن آجیل در تغذیه – ويبره

محصولات رژیمی – ویبره

محصولات رژیمی – تغذیه

محصولات رژیمی
افرادی که قصد کاهش وزن دارند، فرآورده‌هایی را که با عنوان کم‌چرب به بازار عرضه می‌شوند، معجزه روش‌های مدرن در عرصه مهندسی تولید محصولات غذایی می‌دانند. بر اساس مطالعات جدیدی که در این زمینه انجام گرفته است، روغن‌های مصنوعی جدید که جذب بدن نمی‌شوند و میزان کالری کمتری دارند، مانع از افزایش وزن افراد نخواهند شد.

ادامه خواندن محصولات رژیمی – ویبره

۶ گام تا سلامتی دائم – ویبره

۶ گام تا سلامتی دائم – تغذیه

6 گام تا سلامتی دائم
هر کاری که می‌خواهید انجام دهید همه‌ی جوانب را بسنجید و قبل از هر چیزی به فکر سلامتیتان باشید. اگر می‌خواهید شغلتان را عوض کنید، ورزش کنید، وزن کم کنید و یا هر تصمیم دیگری دارید قبل از هر چیزی اول به فکر قلب و کلاً سلامتیتان باشید؛ و اگر می‌خواهید تنتان سالم باشد باید حواستان به نیازهای روزانه‌ی بدن، سایز، میزان کلسترول خون، فشار خون و غیره باشد. برای این که اصلی‌ترین گام‌های سلامتی را بردارید مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

ادامه خواندن ۶ گام تا سلامتی دائم – ویبره

بخور نخورهای هوای آلوده – ویبره

بخور نخورهای هوای آلوده – تغذیه

بخور نخورهای هوای آلوده
مرتضی صفوی، متخصص تغذیه گفت: از آن جایی که آلودگی هوا می‌تواند تأثیر جدی‌ای روی سلامت داشته باشد و افرادی که ایمنی بدنشان کم است آسیب پذیرتر می‌شوند، افراد باید از غذاهای حاوی ویتامین A، E، C مانند آب هویج، فلفل دلمه‌ای، گوجه، مرکبات و میوه‌های رنگی استفاده کنند تا سموم هوا از بدنشان دفع شود.

ادامه خواندن بخور نخورهای هوای آلوده – ویبره

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید – ویبره

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید – تغذیه

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید
فصل سرما معمولاً با بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی، گریپ و غیره همراه است. البته این بدین معنی نیست که زمستان فصل ناخوشی و بیماری است.

ادامه خواندن سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید – ویبره