سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره

سلولیت شدن چربی های بدن – ورزش و سلامت

سلولیت شدن چربی های بدن
همین طور به دلیل نازک و بیش از حد  حساس بودن پوست خانم ها این چربی ها بیشتر در خانمها دیده می شود .

ادامه خواندن “سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره”

میزان مناسب ورزش ایروبیک برای بدن – ویبره

میزان مناسب ورزش ایروبیک برای بدن – ورزش و سلامت

میزان مناسب ورزش ایروبیک برای بدن
چه میزان ایروبیک برای بدن مفید است؟
در این مطلب می خواهیم به بررسی این مقوله بپردازیم که اصولا چه مواقع و زمانهایی تمرینات ایروبیک باید انجام شوند ،
 

ادامه خواندن “میزان مناسب ورزش ایروبیک برای بدن – ویبره”

هفت راه رهایی از کمر درد در دوران بارداری – ویبره

هفت راه رهایی از کمر درد در دوران بارداری – ورزش و سلامت

هفت راه رهایی از کمر درد در دوران بارداری
درد کمر در دوران بارداری بسیار همه گیر است. دلایل شایع دردهای پشت و کمر در دوران بارداری شامل افزایش وزن، تغییر مرکز ایستایی بدن، عدم توازن عضلانی، تغییرات هورمونی (استروژن و ریلاکسین) است.

ادامه خواندن “هفت راه رهایی از کمر درد در دوران بارداری – ویبره”

نکات مهم در برنامه ورزشی مبتلایان به دیابت – ویبره

نکات مهم در برنامه ورزشی مبتلایان به دیابت – ورزش و سلامت

نکات مهم در برنامه ورزشی مبتلایان به دیابت 
فرادی که به عارضه چشمی دیابت (رتینوپاتی ) مبتلا شده اند ، باید از ورزشهایی نظیرتکان دادن و بالا بردن سر و یا ورزشهایی که سر در وضعیت پایین تر از بدن قرار می گیرند ، بپرهیزند …

ادامه خواندن “نکات مهم در برنامه ورزشی مبتلایان به دیابت – ویبره”

در کلاس ورزشی پابرهنه نباشید! – ویبره

در کلاس ورزشی پابرهنه نباشید! – ورزش و سلامت

در کلاس ورزشی پابرهنه نباشید!
چرا در کلاس‌های ورزشی ثبت‌نام می‌کنید؟ آیا هدفی غیر از سالم‌تر بودن دارید؟ فکر نمی‌کنم! بیشتر ما با همین هدف به کلاس‌های ورزشی می‌رویم؛ غافل از آنکه این کلاس‌ها ممکن است ما را بیمار کنند.

ادامه خواندن “در کلاس ورزشی پابرهنه نباشید! – ویبره”

خودسرانه ماساژدرمانی نکنید – ویبره

خودسرانه ماساژدرمانی نکنید – ورزش و سلامت

خودسرانه ماساژدرمانی نکنید
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: امروزه خود درمانی در کنترل امراض و دردها امری شایع می ‌باشد که ماساژ درمانی و اقدامات خودسرانه جهت بهبود درد و گرفتگی عضلات نیز از جمله ی آن ها است؛

ادامه خواندن “خودسرانه ماساژدرمانی نکنید – ویبره”

ترتیب رتبه کمر بند و کیو در ورزش جودو – ویبره

ترتیب رتبه کمر بند و کیو در ورزش جودو – ورزش و سلامت

ترتیب رتبه کمر بند و کیو در ورزش جودو
ترکیب کمر بند و کیو در جودو :

ادامه خواندن “ترتیب رتبه کمر بند و کیو در ورزش جودو – ویبره”

ورزش در داخل خانه – ویبره

ورزش در داخل خانه – ورزش و سلامت

ورزش در داخل خانه
۱- حرکت اسکوات

زانوها را خم کنید و درست مانند فرد بدون دستی که می خواهد روی صندلی بنشینید، روی هوا بنشینید.

ادامه خواندن “ورزش در داخل خانه – ویبره”

بهترین زمان ورزش – ویبره

بهترین زمان ورزش – ورزش و سلامت

بهترین زمان ورزش
ورزش در طب سنتی ایران اهمیت فراوانی دارد، به طوری که حکیم بوعلی سینا در کتاب قانون در بحث تدابیر مشترک، مهم ترین تدبیر را در درجه نخست، ورزش کردن و سپس غذا و تدبیر خواب می داند و از این رو سخن خود را با تدبیر ورزش آغاز می کند.

ادامه خواندن “بهترین زمان ورزش – ویبره”

ورزش آیروبیک – ویبره

ورزش آیروبیک – ورزش و سلامت

ورزش آیروبیک
ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار بگیرد. حداقل ۱۲ دقیقه با حرکات ریتمیک و موزون، در شرایطی که سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به اکسیژن برای مدتی افزایش می یابد، این فعالیت انجام می گیرد. ایروبیک جزء فعالیت های هوازی (شدت کم و مدت طولانی) است. تمرینات ایروبیک از حرکات ریتمیک و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در مدت زمانی خاص بالا می برد.

ادامه خواندن “ورزش آیروبیک – ویبره”

ورزش در هوای آلوده – ویبره

ورزش در هوای آلوده – ورزش و سلامت

ورزش در هوای آلوده
حال در این شرایط، باید ورزش و فعالیت را بیشتر کرد یا از ترس آلودگی هوا آن را کنار گذاشت؟

ادامه خواندن “ورزش در هوای آلوده – ویبره”

افزایش فعالیت بدنی۲ – ویبره

افزایش فعالیت بدنی۲ – ورزش و سلامت

افزایش فعالیت بدنی
ورزش و فعالیت بدنی در پیشگیری و نیز کنترل بیماری ها موثر می باشد.  جالب است که بدانید، یک فرد سالم برای ادامه سلامتی خود نیاز به ۱۰۰۰۰ قدم در روز دارد ولی متاسفانه خیلی از افراد کمتر از ۴ هزار قدم در روز می زنند.
 

ادامه خواندن “افزایش فعالیت بدنی۲ – ویبره”

عضلاتتان می‌گیرد؟ – ویبره

عضلاتتان می‌گیرد؟ – ورزش و سلامت

عضلاتتان می‌گیرد؟
بهترین راه برای شما این است كه ورزش را به طور مداوم ادامه دهید تا دچار چنین شوك‌هایی نشوید و راه رفتن برایتان آنقدر مشکل نشود كه گویی تصادف سنگینی كرده‌اید.

ادامه خواندن “عضلاتتان می‌گیرد؟ – ویبره”

تناسب اندام (در ۸ هفته) – ویبره

تناسب اندام (در ۸ هفته) – ورزش و سلامت

تناسب اندام (در 8 هفته)
این نکته را در نظر داشته باشید که برای داشتن یک بدن زیبا حتماً نیازی ندارید که عضو باشگاه خاصی باشید یا از دستگاه های ورزشی استفاده کنید. ورزش باید جزئی از زندگی روزمره ی شما باشد.

ادامه خواندن “تناسب اندام (در ۸ هفته) – ویبره”

علائم مسمومیت به معنای عفونت دستگاه گوارشی نیست – ویبره

علائم مسمومیت به معنای عفونت دستگاه گوارشی نیست – ورزش و سلامت

علائم مسمومیت به معنای عفونت دستگاه گوارشی نیست
یک متخصص بیماری‌های داخلی گفت: اولین علایم مسمومیت شبیه استفراغ و اسهال است و گاهی افراد آن را با عفونت دستگاه گوارش اشتباه می‌گیرند.

ادامه خواندن “علائم مسمومیت به معنای عفونت دستگاه گوارشی نیست – ویبره”

خلاص شدن از شر چربی های شکمی – ویبره

خلاص شدن از شر چربی های شکمی – ورزش و سلامت

خلاص شدن از شر چربی های شکمی
به همین علت است که ما به شما توصیه می‌کنیم به طور منظم دور کمر و شکم خود را اندازه گیری کنید… اما چه طور می‌توان از شر چربی های شکمی راحت شد؟

ادامه خواندن “خلاص شدن از شر چربی های شکمی – ویبره”