سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره

سلولیت شدن چربی های بدن – ورزش و سلامت

سلولیت شدن چربی های بدن
همین طور به دلیل نازک و بیش از حد  حساس بودن پوست خانم ها این چربی ها بیشتر در خانمها دیده می شود .

ادامه خواندن “سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره”

درمان کمر درد با ورزش – ویبره

درمان کمر درد با ورزش – ورزش و سلامت

درمان کمر درد با ورزش
همه ما حداقل یک بار درد کمر را در طول زندگی تجربه کرده‌ایم که عامل بالقوه وجود این شرایط به طور عمده مکان‌های کاری می‌باشد.

ادامه خواندن “درمان کمر درد با ورزش – ویبره”

نکاتی مفید در مورد به پیاده روی – ویبره

نکاتی مفید در مورد به پیاده روی – ورزش و سلامت

نکاتی مفید در مورد به پیاده روی
پیاده روی و دو برای سلامت تان خوب است!
در هر حال، یک چیز قطعی است و آن این است که این ورزش ها برای سلامتی، ذهن و تناسب اندام عالی هستند. به شرطی که با استمرار پیگیری شوند تا ریتم مناسب خود را بیابند.

ادامه خواندن “نکاتی مفید در مورد به پیاده روی – ویبره”

پیست اسکی آبعلی – ویبره

پیست اسکی آبعلی – ورزش و سلامت

پیست اسکی آبعلی
اولین پیست اسکی ایران که دارای دستگاههای بالابر شد آبعلی است . تاریخ نصب دستگاههای آن به سال ۱۳۳۲ می باشد .

ادامه خواندن “پیست اسکی آبعلی – ویبره”

اثرات گرد و غبار بر سلامت افراد – ویبره

اثرات گرد و غبار بر سلامت افراد – ورزش و سلامت

اثرات گرد و غبار بر سلامت افراد
این روزها بحث آلودگی هوا یا بهتر است بگوییم گرد و غبار معلق در هوا داغ است؛ دکتر مهرزاد بحتوئی رییس دانشکده پزشکی بوشهر و پزشک فوق تخصص ریه در این باره می گوید:

ادامه خواندن “اثرات گرد و غبار بر سلامت افراد – ویبره”

چگونگی پیدایش بازی گلف – ویبره

چگونگی پیدایش بازی گلف – ورزش و سلامت

چگونگی پیدایش بازی گلف
همانطور که امروزه می شناسیم، احتمالاً منشأ بازی گلف، از اسکاتلند است. ولی اگر بخواهیم رد پای آن را بگیریم. شروع این بازی به صدها سال پیشتر باز می گردد.

ادامه خواندن “چگونگی پیدایش بازی گلف – ویبره”

استخر شنا – ویبره

استخر شنا – ورزش و سلامت

استخر شنا
با شروع فصل تابستان افراد زیادی برای تفریح و خنک شدن به استخرهای شنا و پارک های آبی می روند، اما میکروب های بدن شناگران می تواند آب استخر را آلوده کند.

ادامه خواندن “استخر شنا – ویبره”

ورزش مناسب – ویبره

ورزش مناسب – ورزش و سلامت

ورزش مناسب
ورزشی را انتخاب کنید که با برنامه پر مشغله شما متناسب باشد. هنگامی که کودکتان را در کلاس گذاشته اید، قبل و یا بعد از کار و حتی در طول استراحت برای نماز و ناهار می توانید ورزش کنید.

ادامه خواندن “ورزش مناسب – ویبره”

برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – ویبره

برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – ورزش و سلامت

برنامه 10-10-10
یک راه مناسب برای تناسب اندام برای افرادی که زندگیشان پرمشغله است، ورزش کردن سه بار در هفته و هر بار ۱۰ دقیقه (برنامه ۱۰-۱۰-۱۰) در منزل می باشد. به عبارت دیگر مجموعا ۳۰ دقیقه در سه روز هفته ورزش می کنید و این ۳۰ دقیقه برای یک زندگی سالم و پرفایده بسیار مهم می باشد.

ادامه خواندن “برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – ویبره”

پیاده روی – ویبره

پیاده روی – ورزش و سلامت

پیاده روی
۱- پیاده روی از دیابت نوع دو پیشگیری می کند. برنامه های پیشگیری از دیابت نشان داده اند که ۱۵۰ دقیقه پیاده روی در طی هفته و کاهش فقط ۷ درصد از وزن بدن (حدود ۵ تا ۷ کیلوگرم) می تواند تا ۵۸ درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

ادامه خواندن “پیاده روی – ویبره”