سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره

سلولیت شدن چربی های بدن – ورزش و سلامت

سلولیت شدن چربی های بدن
همین طور به دلیل نازک و بیش از حد  حساس بودن پوست خانم ها این چربی ها بیشتر در خانمها دیده می شود .

ادامه خواندن “سلولیت شدن چربی های بدن – ویبره”

پاتیناژ یا اسکیت روی یخ – ویبره

پاتیناژ یا اسکیت روی یخ – ورزش و سلامت

پاتیناژ یا اسکیت روی یخ
محوطه ای در خیابانهای شهر پاریس که برای انجام پاتیناژ عمومی آماده شده است. پاتیناژ (patinage) به معنی سر خوردن، لغت فرانسوی اسکیت روی یخ است و مانند بسیاری از مواردی که منشاء ورودشان به ایران فرانسه بوده است، با نام “فرنگی” آن شناخته میشود.

ادامه خواندن “پاتیناژ یا اسکیت روی یخ – ویبره”

فقرحرکتی معضل زندگی ماشینی – ویبره

فقرحرکتی معضل زندگی ماشینی – ورزش و سلامت

فقرحرکتی معضل زندگی ماشینی
نقش و اهمیت تحرک بدنی در کاهش بیماری‌ ها و ارتقای سلامت از آن جا مشخص می ‌شود

ادامه خواندن “فقرحرکتی معضل زندگی ماشینی – ویبره”

اواخر شب برای ورزش مناسب‌تر است – ویبره

اواخر شب برای ورزش مناسب‌تر است – ورزش و سلامت

اواخر شب برای ورزش مناسب‌تر است
اواخر شب بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ مناسب‌ترین زمان ورزش کردن در خارج از منزل است زیرا در این هنگام تردد وسایل نقلیه کمتر بوده و هوا تمیزتر است.

ادامه خواندن “اواخر شب برای ورزش مناسب‌تر است – ویبره”

استفاده از سونا – ویبره

استفاده از سونا – ورزش و سلامت

استفاده از سونا
– پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ورود به سونا، ضربان قلب ۳۰ درصد افزایش یافته و برون ده قلب دو برابر می شود.

ادامه خواندن “استفاده از سونا – ویبره”

کی باید ورزش؟ – ویبره

کی باید ورزش؟ – ورزش و سلامت

کی باید ورزش؟
* ورزش کردن با شکم پر خوب نیست، اما این را هم بدانید که ورزش سبک برای معده پر خوب است. ورزش سبک یعنی پیاده روی یا دوچرخه سواری آرام.
 

ادامه خواندن “کی باید ورزش؟ – ویبره”

کفش ورزشی مناسب – ویبره

کفش ورزشی مناسب – ورزش و سلامت

کفش ورزشی مناسب
پیش از رفتن به خرید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید تا کفش مناسبی برای خودتان تهیه کنید.

ادامه خواندن “کفش ورزشی مناسب – ویبره”

بدن‌ سازی – ویبره

بدن‌ سازی – ورزش و سلامت

بدن‌ سازی
فیزیولوژیست‌ های ورزشی و متخصصان و مربیان تربیت بدنی در آمریکا معتقدند که ۶ اشتباه در شیوه ورزش کردن ما وجود دارد که می ‌تواند به مثابه ترمزی برای تناسب اندام عمل ‌کند. بسیاری از زنان تصور می‌ کنند که با ۳۰ دقیقه ورزش کردن، شکل بدن شان را تغییر می‌ دهند اما این حالت، خودکار نیست. در این مقاله درباره بایدها و نبایدهای تمرینی می‌ گوییم تا سوخت و ساز بدن تان افزایش یابد و بتوانید اندام متناسبی داشته باشید. با این ۶ ترمز آشنا شوید:

ادامه خواندن “بدن‌ سازی – ویبره”

ورزش باعث آرتروز – ویبره

ورزش باعث آرتروز – ورزش و سلامت

ورزش باعث آرتروز
افراد مختلف از هر گروه سنی و از هر جنسی در معرض ابتلا به این بیماری هستند. ۳۵ درصد تمام افراد ۳۰ تا ۳۵ ساله در دنیا به آرتروز مبتلا هستند و هرچه سن بالاتر می ‌رود، شیوع این بیماری نیز بیشتر می ‌شود.

ادامه خواندن “ورزش باعث آرتروز – ویبره”

علل و راه حلهایی برای فتق دیسک کمر – ویبره

علل و راه حلهایی برای فتق دیسک کمر – ورزش و سلامت

علل و راه حلهایی برای فتق دیسک کمر
همه ما یک بار در زندگی‌مان درد کمر را تجربه کرده‌ایم. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. این درد بسیار آزاردهنده است و گاهی مدت‌ها طول می‌کشد. یکی از دردهای شایع کمر فتق‌ دیسک‌ کمر است.

ادامه خواندن “علل و راه حلهایی برای فتق دیسک کمر – ویبره”

پیست اسکی بین المللی دیزین – ویبره

پیست اسکی بین المللی دیزین – ورزش و سلامت

پیست اسکی بین المللی دیزین
پیست اسکی دیزین اولین پیست اسکی در ایران میباشد که از طرف فدراسیون جهانی اسکی مورد تائید برای برگزاری مسابقات رسمی شناخته شد و عنوان بین المللی به خود گرفت .

ادامه خواندن “پیست اسکی بین المللی دیزین – ویبره”

رمز شادی یا راههای شاد شدن – ویبره

رمز شادی یا راههای شاد شدن – ورزش و سلامت

رمز شادی یا راههای شاد شدن
شادی، احساسی زودگذر و ناپایدار است که خیلی از چیزها، از وضعیت هوا گرفته تا حساب بانکی تان، روی آن تاثیر می‌گذارد….

ادامه خواندن “رمز شادی یا راههای شاد شدن – ویبره”

پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد. – ویبره

پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد. – ورزش و سلامت

پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، محققان در یک پژوهش جدید دریافته‌اند: زنانی که دو ساعت یا بیشتر در هفته پیاده‌روی می‌کنند یا معمولا عادت دارند که سریع راه بروند، در مقایسه با زنانی که اصلا عادت به پیاده‌روی ندارند، به میزان قابل توجهی کمتر دچار سکته مغزی می‌شوند.

ادامه خواندن “پیاده‌روی خطر بروز سکته مغزی را در زنان کاهش می‌دهد. – ویبره”

آموزش چند حرکت در جودو – ویبره

آموزش چند حرکت در جودو – ورزش و سلامت

آموزش چند حرکت در جودو
شرح انجام چند حرکت جودو :
( ساسائی – ستودی – کمی – آشی ) : تکنیک بسیار کاری و مؤثر می باشد و زمان اجرا موقعی است که پاهای حریف جفت و یا وزن روی پای لو باشد در را جه ای این تکنیک سینه اجرا کننده کاملا راست است و کشش دو مرحله ای می باشد

ادامه خواندن “آموزش چند حرکت در جودو – ویبره”