کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – نکات ورزشی

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد
مطمئناً وقتی به باشگاه ورزشی می روید، می دانید که چه کارهایی را باید انجام دهید؛ اما تا چه حد در خصوص اعمالی که نباید انجام داد، آگاه هستید؟

ادامه خواندن “کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره”

انجام ۱۵ دقیقه ورزش در روز ۳ دقیقه به عمر می افزاید – ویبره

انجام ۱۵ دقیقه ورزش در روز ۳ دقیقه به عمر می افزاید – نکات ورزشی

انجام 15 دقیقه ورزش در روز 3 دقیقه به عمر می افزاید
نتایج تحقیقات دو گروه از دانشمندان تایوانی و استرالیایی نشان می دهد در شرایطی که اعتیاد به تلویزیون از طول عمر می کاهد، انجام روزانه ۱۵ دقیقه فعالیتهای ورزشی می تواند ۳ سال به عمر انسان بیفزاید.

ادامه خواندن “انجام ۱۵ دقیقه ورزش در روز ۳ دقیقه به عمر می افزاید – ویبره”

کاهش قند خون با ورزش منظم – ویبره

کاهش قند خون با ورزش منظم – نکات ورزشی

 کاهش قند خون با ورزش منظم
ورزش منظم سبب کاهش قند خون می‌شود
سلامت نیوز : مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت نیشابور گفت‌: انجام منظم فعالیت ورزشی تاثیر به‌سزایی بر روی کاهش قند خون دارد به همین دلیل باید حداقل یک روز در میان به انجام فعالیت ورزشی پرداخت.

ادامه خواندن “کاهش قند خون با ورزش منظم – ویبره”

ورزش کردن در فصل تابستان – ویبره

ورزش کردن در فصل تابستان – نکات ورزشی

ورزش کردن در فصل تابستان
چگونگی ورزش کردن در فصل گرما اهمیت بسیاری دارد، به‌خصوص برای افرادی که به طور غیرحرفه‌ای ورزش می‌کنند.

ادامه خواندن “ورزش کردن در فصل تابستان – ویبره”

چند توصیه مهم برای بهتر ورزش کردن – ویبره

چند توصیه مهم برای بهتر ورزش کردن – نکات ورزشی

چند توصیه مهم برای بهتر ورزش کردن
اینکه ورزش برای سلامت جسم و روح انسان فواید بسیاری دارد غیر قابل انکار است و همه مردم به نوبه خود بافواید مختلف و متنوع ان اشنایی دارند . علاقه به سلامتی ،نشاط،طراوت وهمچنین تخلیه انرژی در وجود انسان ها یافت میشود و همین دلیل میتواند برای انجام فعالیت ورزشی ،تحرک و شرکت در برنامه های ورزشی کافی باشد.

ادامه خواندن “چند توصیه مهم برای بهتر ورزش کردن – ویبره”

برای سلامت جسم و روح ورزش کنید – ویبره

برای سلامت جسم و روح ورزش کنید – نکات ورزشی

برای سلامت جسم و روح ورزش کنید
یکی از آثار ورزش علاوه‌بر حفظ سلامت و تندرستی، درمان بیماری‌هاست که نباید از آن غفلت کرد.
با ارزش‌ترین سرمایه برای یک جامعه داشتن جوانان نیرومند و قوی است برای نیل به آن تربیت بدن با اصول صحیح بهترین است.

ادامه خواندن “برای سلامت جسم و روح ورزش کنید – ویبره”

پیاده روی با لرز اضافه – ویبره

پیاده روی با لرز اضافه – نکات ورزشی

پیاده روی با لرز اضافه
پیاده روی با لرز اضافه با خواندن این مطلب خواهید آموخت چگونه به راحتی پیاده‌روی خود را در زمستان ادامه دهید تا با فرارسیدن بهار و تعطیلات نوروز، لاغرتر و خوش‌اندام‌تر به‌نظر برسید.

ادامه خواندن “پیاده روی با لرز اضافه – ویبره”

بچه ها ورزش کنید – ویبره

بچه ها ورزش کنید – نکات ورزشی

بچه ها ورزش کنید
به طور حتم شما بچه ها ورزش کردن رو خیلی دوست دارین چون علاوه بر این که باعث سلامتی و تندرستی می شه شادی و نشاط رو به همراه میاره.بهتره همه شما بچه ها ورزش رو تو برنامه روزانتون بگنجونین و تنبلی، کسلی و خستگی رو از خودتون دور کنین.بهسا ۱۱ سال داره و می گه:

ادامه خواندن “بچه ها ورزش کنید – ویبره”

اهمیت سلامتی در فقه و سنت – ویبره

اهمیت سلامتی در فقه و سنت – نکات ورزشی

اهمیت سلامتی در فقه و سنت
در آیین مقدس اسلام، بر خلاف بسیاری از آیین های دیگر، بدن آدمی مورد تحقیر نیست. اسلام بدن انسان را چیزی بی ارزش نمی شمارد، زیرا بدن انسان ابزار تکامل روح است. تحقیر بدن، در حکم تحقیر شخصیت آدمی است و کسی که مرتکب این عمل شود، مستوجب کیفر و قصاص است.

ادامه خواندن “اهمیت سلامتی در فقه و سنت – ویبره”

مراحل یک جلسه تمرینی – ویبره

مراحل یک جلسه تمرینی – نکات ورزشی

مراحل یک جلسه تمرینی
فعالیت بدنی هدفمند در جهت توسعه و رشد قابلیت‌های جسمانی و روانی افراد باعث تغییرات فیزیولوژیکی در سیستم‌های بدن خصوصاً در عضلات اسکلت و دستگاه‌های قلبی و تنفسی می‌شود و توانمندی و مهارت‌های افراد را برای رسیدن به عملکرد بهتر افزایش می‌دهد.

ادامه خواندن “مراحل یک جلسه تمرینی – ویبره”

از کمردرد پیشگیری کنید – ویبره

از کمردرد پیشگیری کنید – نکات ورزشی

از کمردرد پیشگیری کنید
دردهای ستون فقرات ، درد ناحیه گردن ، پشت و کمر ، از جمله دردهایی است که بسیاری از ما را رنج می دهد. در این میان کمردرد، از عوارض ناگواری است که در میان دارندگان کارهای کم تحرک، رواج دارد و یا بر اثر انجام حرکت های ناگهانی، بلند کردن اشیای سنگین و بی توجهی به افزایش وزن و چاقی پدید می آید.

ادامه خواندن “از کمردرد پیشگیری کنید – ویبره”

زندگی‌ ‌بی تحرک باعث افزایش تمام علل مرگ‌ و‌میر می‌شود – ویبره

زندگی‌ ‌بی تحرک باعث افزایش تمام علل مرگ‌ و‌میر می‌شود – نکات ورزشی

زندگی‌ ‌بی تحرک باعث افزایش تمام علل مرگ‌ و‌میر می‌شود
فعالیت بدنی می‌تواند کیفیت زندگی را در تمام سنین برای همگان بهبود بخشد. شیوه زندگی فعال باعث می‌شود افراد مسن دوستان جدیدی پیدا کنند، در فعالیت‌های اجتماعی باقی بمانند و با سایرین در تمام سنین مراوده داشته باشد.

ادامه خواندن “زندگی‌ ‌بی تحرک باعث افزایش تمام علل مرگ‌ و‌میر می‌شود – ویبره”

تمرینهای ورزشی مخصوص تقویت عضلات پا – ویبره

تمرینهای ورزشی مخصوص تقویت عضلات پا – نکات ورزشی

تمرینهای ورزشی مخصوص تقویت عضلات پا
دراینجا به ۱۰ تمرین ورزشی اشاره خواهیم کرد که بتواند به عضلانی تر کردن پائین تنه شما کمک کند.
تمرین شماره ۱۰) جهش به سمت جلو
طوری بایستید که پاهایتان از وسط باز باشد و دمبل ها را در اطراف بدن نگه دارید.

ادامه خواندن “تمرینهای ورزشی مخصوص تقویت عضلات پا – ویبره”

تقویت ماهیچه های کمر – ویبره

تقویت ماهیچه های کمر – نکات ورزشی

تقویت ماهیچه های کمر
ماهیچه‌های کمرتان را تقویت کنید
یک کمر محکم وقوی، ضامن سلامتی پایدار و اندامی زیباست. در اینجا برنامه ای در اختیارتان می‌گذاریم که همزمان ترمیمی و پیشگیرانه است.

ادامه خواندن “تقویت ماهیچه های کمر – ویبره”

از خوردن این غذاها بعد از ورزش بپرهیزید – ویبره

از خوردن این غذاها بعد از ورزش بپرهیزید – نکات ورزشی

از خوردن این غذاها بعد از ورزش بپرهیزید
بعد از ورزش این غذاها را نخورید ورزشکاران معمولا پس از انجام یک تمرین یا ورزش سنگین به غذا خوردن می پردازند تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورند.

ادامه خواندن “از خوردن این غذاها بعد از ورزش بپرهیزید – ویبره”

آشنایی با تردمیل – ویبره

آشنایی با تردمیل – نکات ورزشی

آشنایی با تردمیل
تردمیل وسیله‌ای ورزشی است که در محیط‌های سرپوشیده برای دویدن بدون طی مسافت برروی زمین استفاده می‌شود. این دستگاه ورزشی شامل یک رویه کمربندی که معمولا” جنس پلاستیکی دارد و غلطک‌هایی است رویه را به حرکت درمی‌آورند، می‌باشد.

ادامه خواندن “آشنایی با تردمیل – ویبره”