کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – نکات ورزشی

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد
مطمئناً وقتی به باشگاه ورزشی می روید، می دانید که چه کارهایی را باید انجام دهید؛ اما تا چه حد در خصوص اعمالی که نباید انجام داد، آگاه هستید؟

ادامه خواندن کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره

بهترین زمان برای ورزش – ویبره

بهترین زمان برای ورزش – نکات ورزشی

بهترین زمان برای ورزش
به لحاظ تخصصی ثابت شده است که ورزش صبح زود متابولیسم بدن را تقویت می‌کند و با تولید انرژی اضافی یک روز پرثمرتر را برای شما فراهم می‌سازد…

ادامه خواندن بهترین زمان برای ورزش – ویبره

نکاتی برای خوب دویدن – ویبره

نکاتی برای خوب دویدن – نکات ورزشی

نکاتی برای خوب دویدن
۱. پس از پایان مسیر یکباره ننشینید. زیر دوش نروید، سعی کنید با راه رفتن بدن خود را سرد و به‌حالت اول برگردانید.
۲. بدن خود را گرم کنید. قبل از تمرین به‌مدت ۵ دقیقه با تمرینات کششی بدنتان را گرم کنید…

ادامه خواندن نکاتی برای خوب دویدن – ویبره

برنامه ای برای یک هفته راه رفتن – ویبره

برنامه ای برای یک هفته راه رفتن – نکات ورزشی

برنامه ای برای یک هفته راه رفتن
همه ما می دانیم که تمرین و ورزش عامل بسیار مهمی در تامین سلامتی جسمی و روانی می باشد و این امر تعمیم واژه ای است بنام” آمادگی جسمانی” یک فرد با آمادگی جسمانی، فردی است که از عهده وظایف روزانه بخوبی برآمده بدون اینکه احساس خستگی جسمانی نماید.

ادامه خواندن برنامه ای برای یک هفته راه رفتن – ویبره

فعالیت ورزشی بر اساس نظم – ویبره

فعالیت ورزشی بر اساس نظم – نکات ورزشی

فعالیت ورزشی بر اساس نظم
آیا شما از ورزش گریزان هستید. آیا سنگین ترین ورزشی که در طول این سالها انجام داده اید، ورزش شطرنج بوده است؟

ادامه خواندن فعالیت ورزشی بر اساس نظم – ویبره

ارتباط ورزش و دیابت – ویبره

ارتباط ورزش و دیابت – نکات ورزشی

ارتباط ورزش و دیابت
آنچه باید در مورد ورزش و دیابت بدانیدهمانطور که می دانید ورزش در کنار تغذیه مناسب و مصرف منظم دارو (قرص یا انسولین) سبب کنترل قند خون شما خواهد شد.

ادامه خواندن ارتباط ورزش و دیابت – ویبره

با ورزش کردن استخوان های خود را مستحکمتر کنید – ویبره

با ورزش کردن استخوان های خود را مستحکمتر کنید – نکات ورزشی

با ورزش کردن استخوان های خود را مستحکمتر کنید
فعالیت بدنی برای ساخت و نگه داری استخوان های قوی ضروری است. هرچه زودتر به این امر پی ببرید و به ورزش بپردازید، کمتر به پوکی استخوان مبتلا می شوید. هرچند ورزش سبب تقویت استخوان ها می شود اما همه ورزش ها به یک اندازه ارزش ندارند .

ادامه خواندن با ورزش کردن استخوان های خود را مستحکمتر کنید – ویبره

نوشیدن شیر بعد از ورزش – ویبره

نوشیدن شیر بعد از ورزش – نکات ورزشی

نوشیدن شیر بعد از ورزش
بعد از ورزش شیر بنوشید پژوهشگران کانادایی اعلام کردند نوشیدن دو لیوان شیر پس از ورزش، به سوزاندن بیشتر چربی و افزایش حجم ماهیچه ای کمک می کند.

ادامه خواندن نوشیدن شیر بعد از ورزش – ویبره

تاریخچه ورزش شطرنج – ویبره

تاریخچه ورزش شطرنج – نکات ورزشی

 تاریخچه ورزش شطرنج
واژه «شطرنج»تلفظ فارسی «چاتورانگا » است کلمه ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می شود، جایی که معمولا از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می شود.

ادامه خواندن تاریخچه ورزش شطرنج – ویبره

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – ویبره

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – نکات ورزشی

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی
بی وزنی با وزنه وزنه زدن دوبار در هفته، در صورتی که درست انجام شود سلامتی را در طول زندگی تضمین می کند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که دو بار در هفته از وزنه زدن در ورزش استفاده می کنند شانس بیشتری نسبت به سایرین در جلوگیری از پیشرفت اضافه شدن چربی به بدنشان و حتی پیشگیری از بروز انواع بیماری هایی مانند دیابت و ناراحتی های قلبی دارند. متخصصان نکته های زیر را هنگام کار با وزنه توصیه می کنند.

ادامه خواندن تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – ویبره