کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – نکات ورزشی

کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد
مطمئناً وقتی به باشگاه ورزشی می روید، می دانید که چه کارهایی را باید انجام دهید؛ اما تا چه حد در خصوص اعمالی که نباید انجام داد، آگاه هستید؟

ادامه خواندن کارهای ممنوعی که که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد – ویبره

نوشیدن شیر بعد از ورزش – ویبره

نوشیدن شیر بعد از ورزش – نکات ورزشی

نوشیدن شیر بعد از ورزش
بعد از ورزش شیر بنوشید پژوهشگران کانادایی اعلام کردند نوشیدن دو لیوان شیر پس از ورزش، به سوزاندن بیشتر چربی و افزایش حجم ماهیچه ای کمک می کند.

ادامه خواندن نوشیدن شیر بعد از ورزش – ویبره

کوهنوردی و تقویت جسم و روح – ویبره

کوهنوردی و تقویت جسم و روح – نکات ورزشی

کوهنوردی و تقویت جسم و روح
بدنبال بی نهایتیم در اوج که روح مان جز به پیوند خوردن با بی نهایت آرام نمی گیرد کوهنوردی یک ورزشی است که بنوعی میشود گفت که ابزار و وسیله اش طبیعت که همان کوه و قلل کوهاست میباشد.

ادامه خواندن کوهنوردی و تقویت جسم و روح – ویبره

تاریخچه ورزش شطرنج – ویبره

تاریخچه ورزش شطرنج – نکات ورزشی

 تاریخچه ورزش شطرنج
واژه «شطرنج»تلفظ فارسی «چاتورانگا » است کلمه ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می شود، جایی که معمولا از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می شود.

ادامه خواندن تاریخچه ورزش شطرنج – ویبره

ده روش ساده برای عادت کردن به ورزش – ویبره

ده روش ساده برای عادت کردن به ورزش – نکات ورزشی

ده روش ساده برای عادت کردن به ورزش  
اگر می خواهید به ورزش عادت کنید، راهکارهای زیر را امتحان کنید. شروع یک برنامه ی منظم ورزشی چندان هم که فکر میکنید دشوار نیست.

ادامه خواندن ده روش ساده برای عادت کردن به ورزش – ویبره

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – ویبره

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – نکات ورزشی

تاثیر وزنه زدن بر سلامتی
بی وزنی با وزنه وزنه زدن دوبار در هفته، در صورتی که درست انجام شود سلامتی را در طول زندگی تضمین می کند. تحقیقات نشان می دهد افرادی که دو بار در هفته از وزنه زدن در ورزش استفاده می کنند شانس بیشتری نسبت به سایرین در جلوگیری از پیشرفت اضافه شدن چربی به بدنشان و حتی پیشگیری از بروز انواع بیماری هایی مانند دیابت و ناراحتی های قلبی دارند. متخصصان نکته های زیر را هنگام کار با وزنه توصیه می کنند.

ادامه خواندن تاثیر وزنه زدن بر سلامتی – ویبره

پیاده روی – ویبره

پیاده روی – نکات ورزشی

پیاده روی
پیاده روی پیاده روی یکی از روشهای ساده و بسیار موثر در سوزاندن کالری می باشد. پیاده روی علاوه بر سوزاندن چربی ها موجب تقویت عضلات ران ها می شود.

ادامه خواندن پیاده روی – ویبره

باشگاه تناسب اندام در خانه – ویبره

باشگاه تناسب اندام در خانه – نکات ورزشی

باشگاه تناسب اندام در خانه
۱) پرس صندلی چرخ‌دار
اگر در خانه صندلی چرخ‌دار برای میز کامپیوتر دارید، می‌توانید چند حرکت دست و بازو را وقتی پشت میزتان نشسته‌اید، انجام دهید.

ادامه خواندن باشگاه تناسب اندام در خانه – ویبره

انگیزه هایی برای ورزش کردن – ویبره

انگیزه هایی برای ورزش کردن – نکات ورزشی

انگیزه هایی برای ورزش کردن
بـرای ورزش کـردن به کمی انـگیزه نـیاز دارید؟ نکاتی که در این مقاله عنوان می کنیم به شما کمــک میکند با داشتن یک برنامه تمرینی خوب، فعال و شاداب بمانید.

ادامه خواندن انگیزه هایی برای ورزش کردن – ویبره

آسیب‌ های ورزشی‌ و اصول‌ طب‌ ورزشی‌ – ویبره

آسیب‌ های ورزشی‌ و اصول‌ طب‌ ورزشی‌ – نکات ورزشی

آسیب‌ های ورزشی‌ و اصول‌ طب‌ ورزشی‌
‌پزشکی‌ و ورزش‌ دارای‌ اهداف‌ والای‌ مشترک‌ سلامت‌ جسم‌ و روح‌ می‌باشند و در راه‌ رسیدن‌ به‌ این‌ اهداف‌ در علم‌ ،تربیت‌بدنی‌ و پزشکی‌ در بسیاری‌ از جنبه‌ها مستقیماً به‌ کمک‌ هم‌ می‌شتابند.

ادامه خواندن آسیب‌ های ورزشی‌ و اصول‌ طب‌ ورزشی‌ – ویبره

روشی نوین در ارزیابی ناهنجاریهای جسمانی – ویبره

روشی نوین در ارزیابی ناهنجاریهای جسمانی – نکات ورزشی

روشی نوین در ارزیابی ناهنجاریهای جسمانی
راههای زیادی برای ارزیابی ناهنجاریهای جسمانی وجود دارد از جمله این راهها استفاده از Posture screen,CT- scan,X-ray (صفحه شطرنجی) است.

ادامه خواندن روشی نوین در ارزیابی ناهنجاریهای جسمانی – ویبره

چند غلط مصطلح در ورزش – ویبره

چند غلط مصطلح در ورزش – نکات ورزشی

چند غلط مصطلح در ورزش
باورهای نادرست، همه جا هستند و هیچ عرصه‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که از غلط‌های مصطلح، خالی باشد؛ ورزش هم از این قضیه مستثنا نیست. به ۵ غلط مصطلح زیر نگاهی بیندازید و ببینید خودتان به کدام یک از آنها دچارید؟

ادامه خواندن چند غلط مصطلح در ورزش – ویبره

سه تمرین ساده یک روز پرنشاط – ویبره

سه تمرین ساده یک روز پرنشاط – نکات ورزشی

سه تمرین ساده یک روز پرنشاط  
در این نوشتار حرکات ساده‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که با انجام آنها روزتان را کاملاً سرحال و با نشاط آغاز خواهید کرد! صبح‌ها فقط ده دقیقه وقت بگذارید تا هم بدن تان نرم و منعطف شود و هم خودتان پرانرژی شوید.

ادامه خواندن سه تمرین ساده یک روز پرنشاط – ویبره

ورزش در خانه با برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – ویبره

ورزش در خانه با برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – نکات ورزشی

ورزش در خانه با برنامه 10-10-10
ورزش کردن, ورزشکاران, فعالیت های ورزشی
آیا ورزش می کنید؟ آیا وقت کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی و یا پارک ندارید؟ دلتان می خواهد درمنزل خودتان ورزش کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، متن زیر را بخوانید.

ادامه خواندن ورزش در خانه با برنامه ۱۰-۱۰-۱۰ – ویبره

نکات ورزشی برای افراد میانسال – ویبره

نکات ورزشی برای افراد میانسال – نکات ورزشی

نکات ورزشی برای افراد میانسال
فکر جوان و با نشاط
تحقیقات انجام گرفته بر روی موش ها نشان می دهد که موش هایی که در روز روی یک چرخ می دوند، سلول های عصبی جدید بیشتری تولید کرده و ارتباطات تقویت کننده حافظه در مغزشان، نسبت به موش های ساکن و بی حرکت بیشتر است.

ادامه خواندن نکات ورزشی برای افراد میانسال – ویبره

اصول استراتژی برتر در شطرنج – ویبره

اصول استراتژی برتر در شطرنج – نکات ورزشی

اصول استراتژی برتر در شطرنج
بازی شطرنج شامل سه مرحله است : شروع بازی ؛ وسط بازی و آخر بازی .
شروع بازی شامل ۶ و یا ۸ حرکت اول می باشد وقتی هر دو طرف تلاش می کنند تا نیرو های خود را به مرکز درگیری برسانند جایی که بیشترین قدرت را علیه دفاع حریف بکار گیرند.

ادامه خواندن اصول استراتژی برتر در شطرنج – ویبره