تمرین تقویت ماهیچه های بازو – ویبره

تمرین تقویت ماهیچه های بازو – بانوان

تمرین تقویت ماهیچه های بازو 
روی یک صندلی بدون دسته بنشینید. کف پاهای خود را روی زمین قرار داده و شانه های خود را صاف و موازی سطح زمین نگه دارید.

تمرین تقویت ماهیچه های بازو

با در دست داشتن وزنه دست های خود را از بغل آویزان کنید. آرنج باید صاف بوده و کف دست ها به طرف بدن قرار بگیرد. برای مدت یک ثانیه این وضعیت را حفظ کرده و سپس به آرامی دست خود را به حالت اولیه بازگردانید.
این حرکت را با دست دیگر خود نیز انجام دهید.

این تمرین باید بین هشت تا ۱۵ بار برای هر یک از دست ها انجام شود. کمی استراحت کرده و مجدداً حرکت را بین هشت تا ۱۵ بار تکرار کنید.

Vibre.ir

تمرین تقویت ماهیچه های بازو – بانوان – ویبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *